' انجمن بین المللی اعتباربخشی (آی.ای.اف- IAF) نهادی است که سازمان های مرتبط با ارزیابی و انطباق در انواع زمینه های مختلف مانند سیستم های مدیریت، محصولات، خدمات و کارکنان در آن عضوند.'
به گزارش ایرنا، جهانبخش سنجابی شیرازی سه شنبه در نشست با خبرنگان در هرمزگان افزود: قابل پذیرش بودن گواهینامه های صادر شده کشورهای عضو در ایران یکی از مزیت های اصلی عضو در این مرجع است.
وی به توفیقات سازمان ملی استاندارد ایران در دولت یازدهم اشاره کرد و بیان داشت: از سال 1309 تاکنون 33 هزار استاندارد در کشور تولید شده که 13 هزار استاندارد آن در طول سه ساله دولت یازدهم تدوین شده است.
معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران اظهارکرد: رتبه ایران در سازمان بین المللی استاندارد سازی (ISO) در سه سال اخیر با هشت رتبه ارتقا از 31 به 23 رسیده است که این نشان از گسترش همکاری های بین المللی این سازمان در دولت تدبیر و امید دارد.
سنجابی شیرازی با اشاره نامگذاری سال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بیان داشت: مقام معظم رهبری در این شعار سال به مدیریت واردات و کیفی سازی صادرات تاکید داشتند که سامزان ملی استاندارد نیز در راستای اجرای این پیام 2 راهبرد پرداختن به مدیریت واردات و راهبرد کیفی سازی محصولات را مهم ترین اولویت کاری خود قرار داده است.
معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران به همراه مدیران و کارشناسان این سازمان در سفر سه روزه به هرمزگان با استاندار هرمزگان دیدار کرده و به بازدید میدانی از گمرکات استان و مجموعه آزمایشگاه های استاندارد می پردازند.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.