به گزارش ایرنا آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نمازجمعه بندرعباس افزود: قانونگرایی یکی از مهمترین خواسته‌های امام راحل و مقام معظم رهبری بوده و همه باید به آن پایبند باشند.
وی ادامه داد: همه باید مراقب باشند که نامزدهای ریاست جمهوری ، نمایندگی مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا و طرفداران آنان از قانون تخطی نکنند.
امام جمعه بندرعباس یاد اور شد: برخی برای تأمین منافع شخصی خود و یا گروهی از هیچ کاری برای رأی آوردن کاندیدای مورد نظرشان فروگذار نمی‌کنند که این رفتار بسیار ناشایست و ناپسند است.
آیت الله نعیم آبادی اشاره کرد: عده‌ای با این رفتارها و اقدام های ناشایست جامعه را بازیچه منافع خود قرار داده و انرا ابزاری برای نیل به منافع می دانند.
وی خاطر نشان کرد: فردی که تا کنون یک ریال برای تکمیل و تأمین نیازمندی مسجد هزینه نکرده به یکباره برای رأی آوردن کاندیدایی یک میلیارد تومان هزینه می‌ کند.
وی ادامه داد: جا دارد مردم محل تأمین هزینه‌های تبلیغات نامزدها را بررسی کنند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: ارتش در این روز با پیوستن به امام راحل و انقلاب ستون فقرات رژیم شاهنشاهی را شکست چرا که ارتش در این روز یکپارچه ندای لبیک یا امام (ره) سر داد و همه قلدور ها و خاندان فاسد پهلوی را مأیوس ساخت.
آیت الله نعیم آبادی بیان کرد: چنانچه ارتش مقاومت می‌کرد انقلاب به این سادگی پیروز نمی‌شد و اهمیت این اقدام را می‌توان در کلام امام راحل مشاهده کرد.
امام جمعه بندرعباس ادامه داد: ارتش در دوران هشت سال دفاع مقدس رشادتها ، جانفشانی ها و مجاهدت های فراوانی از خود نشان داده و کارهای عظیمی برای دفاع از کشور انجام داد.
وی در بخش دیگری از سخنانش به مراسم اعتکاف اشاره کرد و گفت: این آیین که یکی از عالی ترین مظاهر دین اسلام و ترکیب چند حکم اسلامی بوده ، دارای برکت های متعددی است ، افراد شرکت کننده در اعتکاف دچار تحول های بزرگی می‌شوند که گاهی بیان می‌شود و نیاز به بیان آنها وجود دارد.
آیت الله نعیم آبادی بیان کرد: قبل از انقلاب اسلامی مراسم اعتکاف تنها در چند شهر و با حضور تعداد اندکی از مردم برگزار می‌شد ولی اکنون خیل عظیمی در آن شرکت می کنند.
نمایشگاه عکس نماز و سبک زندگی با 19 قطعه، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در حاشیه نماز جمعه بندرعباس برپا شده بود.
3219/6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.