دکتر فاطمه نوروزیان چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شعار سازمان جهانی بهداشت در سال 2017 توجه به سلامت روان است و از همین رو اجرای برنامه هایی در همین رابطه در دستور کار است.
وی تصریح کرد: با تعامل و همکاری درون بخشی و برون بخشی، برنامه های متنوعی در هفته سلامت و همچنین در طول سال انجام خواهد شد .
دبیر اجرایی هفته سلامت در هرمزگان خاطرنشان کرد: هفته سلامت بهانه ای است که خدمات ارائه شده به مردم در حوزه بهداشت و درمان به خوبی برای جامعه بازگو شود و اهمیت این مقوله در میان جامعه ارتقاء یابد.
دکتر نوروزیان با تاکید برضرورت همکاری بیشتر ادارات و نهادها با متولیان بهداشت درارتقای سطح سلامت جامعه، اظهار کرد: سلامت از حوزه های مهم است که یک نهاد به تنهایی نمی تواند از عهده آن برآید بنابراین مشارکت همگانی در ارتقای سطح سلامت یک نیاز ضروری است.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان آموزش عمومی به مردم را ازمهمترین راهکارها در ارتقای سطح سلامت جامعه دانست.
دکتر نوروزیان بیان داشت: آموزش و پرورش از نهادهای زیربنایی در حوزه آموزش و فرهنگ سازی است که می تواند به دانش آموزان از سنین کودکی آموزش دهد.
لازم به ذکر است، یکم تا هفتم اردیبهشت ماه به نام هفته سلامت نام گذاری شده است.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.