به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا درویش نژاد دوشنبه در دیدار سید هادی حسینی معاون پارلمانی و امور استان های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با احمد مرادی نماینده بندرعباس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مشکل اصلی این پروژه عظیم فرهنگی واقع شدن در حریم دریا است که در صورت رفع مشکل سال 97 به بهره برداری می رسد.
وی ضمن تشکر از همراهی نمایندگان خانه ملت در جلوگیری از تخریب پروژه تالار مرکزی بندرعباس، تصریح کرد: تاکنون برای ساخت این پروژه حدود 11 میلیارد تومان هزینه شده و در سال جاری نیز 12 میلیارد تومان تخصیص یافته است.
تالار مرکزی هرمزگان 'موزه هنرهای معاصر '21 هزار متر مربع مساحت و 17 هزار مترمربع زیر بنا و دارای چندین سالن مختلف اجرای برنامه ،موزه هنر های معاصر و گالری های مختلف می باشد.
آغاز ساخت این پروژه های عظیم در جنوب کشور به زمان وزارت مسجد جامعی برمی گردد که تفاهم نامه آن به توافق استاندار وقت مقتدایی می رسد و در سال 1386 جزء پروژه های سفر هیات دولت به استان هرمزگان قرار می گیرد و به دلیل ادعای قرار داشتن بخشی از پروژه در حریم دریا ، زمین آن چندین بار عوض می شود و در نهایت زمین فعلی مورد موافقت قرار می گیرد و ساخت پروژه آغاز می شود که هم اکنون نیز اعلام شده در مکان فعلی نیز بخشی از آن در حریم دریا می باشد .
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.