به گزارش ایرنا' کورش نیک طبع دوشنبه با اشاره به اینکه نام نویسی داوطلبان در ساعت 24 روز یکشنبه ششم فروردین 96 به صورت رسمی پایان یافت؛ افزود: در مجموع 684 داوطلب برای حضور در این انتخابات و رسیدن به کرسی پارلمان های محلی در شهرستان رودان اعلام آمادگی کردند.
وی اظهار داشت: 52 داوطلب در حوزه شهری و 632 داوطلب در حوزه روستایی برای حضور در این رویداد مهم سیاسی ثبت نام کردند که 82 نفر از این داوطلبان؛ زن هستند.
رئیس ستاد انتخابات رودان ادامه داد: در حوزه شهر دهبارز 33 داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد 29 داوطلب؛ مرد و 4 داوطلب؛ زن می باشند.
یک طبع اضافه کرد: در شهر بیکاه نیز 10 داوطلب مرد و در شهر زیارتعلی 9 داوطلب شامل 8 داوطلب مرد و یک داوطلب زن برای کسب کرسی پارلمان محلی نام نویسی کرده اند.
وی خاطر نشان کرد: در مجموع در این رویداد سیاسی؛ 684 داوطلب برای کسب 376 کرسی شورای اسلامی در روستاها و 15 کرسی شورای شهر؛ بخت آزمایی می کنند.
به گزارش ایرنا' ثبت نام داوطلبان و نامزدهای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند سال 95 آغاز و ساعت 24 روز یکشنبه ششم فروردین 96 پایان یافت.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای دوره دهم مجلس شورای اسلامی؛ 29 اردیبهشت ماه 96 به طور هم زمان در سراسر کشور برگزار می شود.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196 / 6048
خبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.