به گزارش سه شنبه خبرنگار ایرنا، جاسم جادری با صدور پیامی ضمن تبریک عید نوروز و فرارسیدن سال 1396، اظهار داشت: در سایه این همدلی و همزبانی بی نظیر است که به خواست ایزد منان روز به روز شاهد حصول موفقیت‌های پی در پی در ایران عزیز بوده و خواهیم بود.
وی بیان داشت: سال 95 را می‌توان برای هرمزگان، سالی خاص و کم‌ نظیر خواند؛ سالی که در آن با مدیریت دولت و همت و ایثار متخصصین و کارگران سختکوش ایرانی، صدها پروژه عمرانی به بهره ‌برداری رسید که نوید رفاه و آسودگی هر چه بیشتر، برای مردمان این استان را می دهد.
جادری تصریح کرد: در سال 95، استانداری هرمزگان همسو با سیاست های دولت در حوزه تعامل با بخش خصوصی و سایر کشورهای دنیا موفق به جذب و ایجاد رابطه‌های موثر با نمایندگان شرکت‌های مطرح بین‌المللی شد.
وی ادامه داد: نماد و نتیجه اینگونه رایزنی‌ها ، ساخت نیروگاه 1400 مگاواتی سیریک با مشارکت کشور روسیه و ده‌ ها پروژه مشترک دیگر در اقصی‌ نقاط مختلف استان می باشد.
جادری در این پیام به انتخابات پیش روی در کشور اشاره کرده و گفت: انتخابات همواره عرصه قدرت نمایی کشور در برابر دیدگان جهانیان است و همگان باید تمام تلاش خود را برای برگزاری باشکوه این رویداد به کار گیرند تا یک بار دیگر علاقه‌ مندی بی‌نظیر ایرانیان به نظام و کشور خود به جهانیان اثبات شود.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد:مردم فهیم ایران خوب می دانند حفظ اتحاد و یکدلی در مسیر پیشرفت کشور چه جایگاه مهمی دارد.
جادری گفت: با امید و خوشبینی به این موضوع سال نو را مجدد تبریک گفته و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، گام های خود را بلند و استوار توام با درک و شعور در مسیر پیشرفت و ترقی کشور برمی داریم.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.