به گزارش یکشنبه خبرنگار ایرنا، جاسم جادری در چهلمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان اظهار داشت: برای دستیابی به رشد اقتصادی هشت درصدی در سال آینده، باید 500 میلیون دلار از منابع خارجی و بیش از 500 هزار میلیارد تومان از منابع داخلی سرمایه جذب کنیم که این امر به منزله اهمیت بخش خصوصی است.
وی بیان داشت: رشد تولید ناخالص داخلی کشور به استناد صندوق بین المللی پول برابر با 6.6 درصد نسبت به سال قبل است که این به منزله پشت سر گذاشتن رکود اقتصادی و جهش اقتصادی در ایران است.
جادری خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 95 تاکنون به 700 بنگاه اقتصادی و واحد تولیدی در استان هرمزگان، تسهیلات رفع موانع تولید پرداخت شده که این امر نشان از همت و تلاش مسئولان مربوطه دارد.
استاندار هرمزگان در بخش دیگری از صحبتهای خود به ذخیره سازی مناسب آرد و نان در استان برای ایام نوروز اشاره کرد و گفت: باید عرضه‌ کنندگان نان بدون کد و شناسه بهداشتی شناسایی و آنها موظف به گرفتن مجوزها شوند.
وی با تاکید بر اینکه باید به عرضه نان غنی ‌شده در بین مردم بیشتر توجه کنیم، اضافه کرد: فقر آهن و سایر مسائل مرتبط از جمله تبعات عرضه نان غنی نشده است که باید نسبت به آن توجه لازم داشته را باشیم.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.