به گزارش ایرنا؛ سردار علیرضا تنگسیری شامگاه شنبه در اولین یادواره 19 شهید اطلاعات نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هرمزگان اظهار داشت: ولی فقیه راه و مَعبَر عبور از مشکل ها و سختی ها را گشوده و با دید بصیر خود خط مقدم را می بیند.
جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: احتمال باران تیر در زمان عبور از این معبر وجود دارد ولی به هیچ وجه نباید از ولی فقیه جدا شد و جا ماند.
وی ابراز داشت: همه باید به این باور برسند که اکنون در جنگ قرار داریم و دشمنان هجمه های وسیعی را علیه انقلاب اسلامی انجام می دهند.
سردار تنگسیری با اشاره به مظلومیت نیروهای اطلاعات، یادآور شد: این نیروها قبل از سایرین برای شناسایی منطقه عملیاتی و فعالیت های دشمنان عازم شده و با سختی های فراوانی در این مسیر روبه رو می شدند.
سردار تنگسیری اشاره کرد: اگر عملیاتی به موفقیت می رسد حاصل فعالیت های مجاهدانه و تلاش های این نیروها است که روزها و شب ها را صبورانه تلاش می کنند.
دبیر انجمن پیشکسوتان سپاس نیز در این یادواره اظهار داشت: نیروهای اطلاعاتی از مظلوم ترین نیروها هستند که گاهی حتی تا آخر عمر نمی توانند بگویند چه کارهایی برای کشور انجام داده اند.
محسن شیرازی اظهار داشت: انجمن پیشکسوتان سپاس از 8 سال قبل فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون 8 یادواره شهدای اطلاعات، 20 جلسه همدلی خانواده های شهدای اطلاعات سپاه و پیشکسوتان اطلاعات سپاه و 20 عنوان کتاب از خاطره این شهیدان منتشر و 60 فیلم مستند تولید کرده که برخی از آنها به جشنواره ها راه یافته اند.
وی ادامه داد: گاهی اطلاعات سپاه تا مدت ها و سال ها نمی تواند اعلام کند فردی که توسط گروه های معاند کشته شده از نیروهای آنها است که نمونه آن در غرب کشور وجود دارد.
وی اشاره کرد: نیروهای اطلاعات سپاه هم اکنون نیز در برقراری امنیت نقش پر رنگ و فعالی داشته و در داخل و خارج کشور فعالیت می کنند.
وی ادامه داد: نقش اطلاعات سپاه در مبارزه با تکفیری ها در عراق و سوریه حائز اهمیت فراوانی است و این نیروهای گمنام امام زمان در عرصه اطلاعات امنیتی و نظامی در خارج از کشور وظایف خود را انجام می دهند.
فرمانده منطقه پنجم ندسا نیز در خصوص شهدای اطلاعات اظهار داشت: هرمزگان دارای 19 شهید اطلاعات سپاه است.
سردار علی عظمایی ادامه داد: نقش اطلاعات سپاه در خاتمه دادن به فعالیت های منافقان در هرمزگان در سال 60 و 60 پر رنگ است.
وی اضافه کرد: در این دو سال منافقان از سایر استان های کشور وارد هرمزگان شده و در خانه های تیمی مخفی شده بودند.
فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: خیابان های شهر بندرعباس در آن سال ها شاهد این بود که اطلاعات سپاه توانست با شناسایی و اقدام برنامه ریزی شده آنان را شناسایی و دستگیر کند.
سردار عظمایی به نقل خاطره از یکی از شهدای اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هرمزگان پرداخت و افزود: امنیتی که اکنون در کشور وجود دارد به آسانی حاصل نشده است.
وی بیان کرد: همانگونه که سردار قاسم سلیمانی می گوید حتی شهدای استان هرمزگان هم مظلوم هستند که باید برای رفع این مظلومیت کار اساسی انجام شود و شعار دادن دردی را درمان نمی کند.
فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در برابر شهدا و خانواده هایشان مسئول بوده و باید دست پدران و مادران شهدا را که فرزندانشان را برای ایجاد امنیت و حفظ این انقلاب تقدیم کردند ببوسیم.
3219/ 6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.