به گزارش ایرنا مرتضی نعمت اللهی شنبه در این خصوص اظهار داشت: این اقدام با شعار 'آشتی با ساحل بندرعباس' در قالب دومین برنامه پاک سازی ساحل کانون سرو سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان انجام شد.
وی ادامه داد : سازمان رسانه محیط زیست و رفتگران طبیعت هرمزگان، گروه دوستداران طبیعت جنوب، جمعی از دانشجویان دانشکده علوم پزشکی، انجمن مردمی نصیرائی، شهرداری منطقه یک بندرعباس و جمعی از مردم طبیعت دوست در این برنامه مشارکت داشتند.
مدیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی هرمزگان یادآور شد: 24نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی، جهاد دانشگاهی و دانشگاه هرمزگان و 15 نفر از کانون رسانه محیط زیست، انجمن نصیرایی و همچنین مردم در این برنامه حضور و مشارکت فعالی داشتند.
نعمت اللهی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر برنامه های پاکسازی ساحل برنامه های دیگری در طول سال با هدف گسترش فرهنگ حفاظت از طبیعت توسط این سازمان و دانشجویان دوستدار طبیعت برگزار می شود که درختکاری یکی از این برنامه ها است.
وی اضافه کرد: دانشجویان به همراه تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی در روز 15 اسفند با حضور در منطقه ایسین اقدام به درختکاری می کنند.
دانشجویان دوست دار محیط زیست هرمزگان در مناسبت های برای فرهنگ سازی جهت حفاظت از محیط زیست اقدام به پاکسازی ساحل می کنند.
3219 / 6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.