به گزارش چهارشنبه ایرنا' احمد محمودی در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان رودان گفت: در روزهای اخیر برخی رسانه ها با سیاه نمائی و انتشار اخباری مبنی بر توزیع شیر و برنج فاسد در مدارس این شهرستان و نقد غیرمنصفانه؛ دولت را تخریب و به سهل انگاری در امر توجه به سلامت مردم متهم کردند.
وی اظهار داشت: بکار بردن تعبیر کنایی هدیه دولت به دانش آموزان درخصوص این موضوع مهم و حساس از سوی این رسانه ها بیانگر این است که دولت توجهی به سلامت دانش آموزان ندارد و مواد غذایی ای را در اختیار آنان قرار می دهد که غیرقابل استفاده است و سلامت آنان را تهدید می کند.
محمودی اضافه کرد: این رسانه ها با سیاه نمائی و نادیده گرفتن خدمات دولت در این راستا؛ به دنبال تخریب دولت بودند و با نگاهی سطحی به موضوع و نبود شفاف سازی لازم؛ آرامش روانی جامعه را بر هم زدند.
این مسئول بیان کرد: آگاهی داشتن از آنچه رخ داده حق بدیهی مردم است و رسانه ها وظیفه دارند با نگاهی دقیق، ظریف و عمیق آنچه اتفاق افتاده است را بطور شفاف، صریح و بدون هیچگونه ابهامی به مردم اطلاع رسانی نمایند.
محمودی با اشاره به عملکرد مطلوب و قابل قبول متولیان امر در راستای پیگیری این موضوع بااهمیت و حیاتی که با سلامت دانش آموزان در ارتباط است؛ اضافه کرد: دستگاه های متولی زمانی که متوجه موضوع شدند به سرعت وارد عمل شدند و پیگیری ها تا حصول نتیجه نهایی با قوت و جدیت ادامه یافت.
وی معدوم سازی مقادیری از مواد غذایی غیرقابل استفاده توسط متولیان امر از جمله شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای تامین و حفظ سلامت شهروندان را اقدامی مهم و مطلوب توصیف و ارزیابی کرد.
محمودی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و حضور گسترده و چشمگیر میهمانان و گردشگران در روستای زیارت سید سلطان محمد (ع)؛ بر تشکیل کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان؛ ویژه این روستای زیارتی – سیاحتی تاکید کرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع؛ لازم است با برنامه ریزی مناسب، تلاش و تعامل متولیان امر یک فضای بسیار مطلوب از لحاظ بهداشتی برای استفاده عموم در این منطقه مهیا شود.
7196 /6048
خبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشار دهنده خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.