در این یادداشت آمده است: خبرنگاران سالی یکروز در تقویم را به نام خود کرده اند. 17 مرداد تنها روزی است که اصحاب رسانه فرصت پیدا می کنند بجای اینکه همیشه شنونده صحبت های مسئولان باشند دغدغه های خود را در قالب گوینده مطرح کنند و البته مسئولان هم شنونده باشند.
امسال بخاطر بحث انتخابات خانه مطبوعات و حواشی آن 2 مراسم جداگانه در بندرعباس برگزار شد . اینکه کدام رسانه ها در هر مراسم شرکت کردند مهم نیست بلکه موارد مطرح شده که مربوط به مشکلات جامعه رسانه بود مهم است .
در مراسم روز خبرنگار سال 94 استاندار هرمزگان در پاسخ به مشکلات مطرح شده مطبوعات گفت: تشکیل کارگروهی با حضور استانداری و خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رفع مشکلات و دغدغه های اصحاب رسانه باید انجام شود.
همچنین در بخش دیگری از این یادداشت ذکر شده است: مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان نیز در مراسم هفده مرداد روز خبرنگار در سالجاری گفت: تسهیلات با سود پایین از شهریور امسال به خبرنگاران و اصحاب رسانه پرداخت می شود.
علیرضا درویش نژاد افزود: با تفاهم نامه ای که با صندوق کارآفرینی امید هرمزگان به امضا رسیده است این تسهیلات با سود چهار درصد به اصحاب رسانه و خبرنگاران پرداخت می شود.
جناب مدیرکل که خود اهل رسانه هستند هم پنج ماه از این وعده هایشان گذشته است .آیا این سخنان گوارا کام تلخ اهل رسانه را شیرین خواهد کرد؟
بیش از 18 ماه از این سخنان مقام عالی استان گذشت و هنوز این کارگروه تشکیل نشده و شاید به فراموشی سپرده شده است .
در بخش پایانی این یادداشت نیز آمده است که جناب جادری استاندار محبوب استان ، جناب درویش نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ؛ اصحاب رسانه منتظر عمل به وعده هایی هستند که داده شده و تحققش دور از انتظار نیست.
خوانندگان می توانند ادامه این یادداشت را در روزنامه گامرون به تاریخ شنبه 18 دی ماه مطالعه کنند.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده خلیل تنیده

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.