به گزارش شنبه خبرنگار ایرنا، سردار رحمت الله محمدی در جمع کارکنان نیروی انتظامی هرمزگان ضمن تاکید بر حفظ ارزش ها و آرمان های انقلابی،بیان داشت: دشمن تمام تلاش خود را برای ایجاد فاصله میان مردم و نظام انجام می دهد ، اما نمی تواند تشخیص دهد که ملت ایران با بصیرت و آگاهی و پیروی از ولایت فقیه همواره آماده دفاع است که حضور پرشور مردم در حماسه های 22 بهمن و 9 دی بیانگر این مساله است.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری به تمام دشمنی ها علم و آگاهی کاملی دارند و با مدیریت و هدایت ایشان است که توانسته ایم تا امروز پیش برویم.
سردار محمدی خاطر نشان کرد : اتفاقی که ایران را نسبت به دیگر کشورها متمایز می کند عدم شناخت دشمن بر مردم ما می باشد.
این مقام ارشد ناجا یکی از اصلی ترین راههای مقابله با دشمن را حفظ تفکر و عمل انقلابی عنوان کرد و بیان داشت : برای اینکه بتوانیم نتیجه بگیریم باید روح تفکر و انقلابی بودن را در خود ، خانواده و اجتماع پرورش دهیم .
سردار محمدی اظهار داشت : اگر جوانان ما درک مناسب و صحیحی از تاریخ داشته باشند و به ایام و مناسب های مهم در تاریخ انقلاب کشور توجه کنند ، می توانند براحتی این انقلاب را حفظ کنند.
وی بیان داشت: دشمن تمام تلاش خود را برای اجرای کودتایی که در دیگر کشورها به نتیجه رسیده بود، در کشور ما نیز انجام داد، اما با دینداری و ولایتمداری مردم جمهوری اسلامی ایران جلوی فتنه 88 گرفته شد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.