به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده عصر شنبه در آئین آغاز مرحله دوم رزمایش بزرگ مواسات و همدلی استان هرمزگان اظهار داشت: اینکه انسان سهمی از رزق و روزی خود را در اختیار مردم قرار دهد یک مسئله است اما امام حسن مجتبی (ع) بارها تمام دارایی خود را به نیازمندان بخشیدند.

وی ادامه داد: سفره امام حسن مجتبی (ع) همیشه در دوران امامت‌شان باز بود و حتی در تاریخ نقل شده است در دوران امامت امیرالمؤمنین (ع) هم سفره کرامت امام حسن (ع) همیشه پهن بود.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: دستور رهبر معظم انقلاب امسال یک رونق دیگری را در کشور با رزمایش همدلی ایجاد کرد.

وی تاکید کرد: ما هم اکنون به آن عدد و رقم مورد نظرمان برای توزیع بسته‌های معیشتی رسیده‌ایم و با توجه به در پیش بودن شب‌های قدر می‌توانیم بسته‌های معیشتی توزیعی بین نیازمندان را از مرز ۲۰۰ هزار بسته هم بگذرانیم.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: برخی کارها را مردم می‌توانند کمک کنند، مردم با سوپرمارکت‌ها صحبت کنند و حساب‌های دفتری نیازمندان را بدون اینکه کسی بفهمد با تمسک به وجود نازنین امام مجتبی (ع) و امیرالمومنین (ع) صفر و با خداوند معامله کنند.

وی ادامه داد: در این ایام مردم باید شکل‌های مختلف همدلی را تمرین کنند و قرارگاه هم در این ایام برنامه‌ریزی‌هایی برای کشف انواع دیگر خدمات به نیازمندان خواهد کرد.

عبادی زاده خاطرنشان کرد: از سپاه، نهادهای مردمی، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تشکر می‌کنیم که در این ایام پای کار حمایت از نیازمندان و مواسات و همدلی بودیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.