احمد مرادی شامگاه شنبه درنشست با رییس اتاق بازرگانی بندرعباس اظهار داشت: ضرورت نظر بخش خصوصی در تصمیم گیری ها درحالی از سوی بسیاری از مدیران نادیده گرفته می شود که می توان با نظرات تخصصی و کارشناسی فعالان اقتصادی فضای کسب و کار این استان را رونق بخشید.
وی بیان داشت: توسعه وتقویت جایگاه بخش خصوصی می تواند اصلی ترین راهبرد برای تغییر شرایط اقتصادی استان هرمزگان باشد.
نماینده مردم هرمزگان درمجلس شورای اسلامی اظهارداشت: وجود یک بخش خصوصی پویا و سرمایه‌گذاری کافی توسط این بخش نقش بسیار مهمی در ایجاد شغل‌های پایدار و دستیابی به رشد اقتصادی فراگیر دارد.

اتاق بازرگانی بندرعباس سکاندار رشد اقتصادی هرمزگان باشد
 این نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: اتاق بازرگانی بندرعباس با مدیریت قوی و نگاهی رو به جلو باید سکاندار رشد اقتصادی در هرمزگان باشد.
مرادی اظهارداشت: اتاق بازرگانی بندرعباس بیش از هر زمان دیگری می کوشد تا نقش خود را در راستای تقویت اقتصادی استان هرمزگان ایفا کند.
وی بیان داشت: تمام حرکت های اتاق بازرگانی بندرعباس  در بخش آموزش وپژوهش باید بر مبنای آینده نگری صورت گیرد و این اتاق با ظرفیت عظیمی که در خود دارد می تواند تبدیل به مرکز تصمیم گیری های مهم استان در زمینه های اقتصادی باشد.

افزایش ۳۰ درصدی صدور کارت های بازرگانی در بندرعباس

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی بندرعباس نیز گفت: صدور کارت های بازرگانی در این اتاق از افزایش ۳۰ درصدی برخوردار است.
محمدرضا صفا افزود: از ابتدای فعالیت دور نهم هیات نمایندگان اتاق بازرگانی بندرعباس، مبنای کار را بر پایه شفافیت قرار داده و تمام تلاشمان جلب اعتماد و انتظارات بخش خصوصی است.
وی بیان داشت: تلاش در راستای تکریم ارباب رجوع، احداث ساختمان جدید در خور استان و فعالان اقتصادی، پویایی و کارایی بیشتر واحدها، تشکیل کمیسیون های تخصصی، دیدار ریاست با فعالان اقتصادی و رصد مشکلات آن ها تنها بخشی از دستاوردهای اتاق بازرگانی در دور جدید است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.