به گزارش خبرنگار مهر، سعید ناجی عصر دوشنبه در کمیسیون کارگری استان، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته کارگر، افزود: باید به جایگاه مهم و حساس کارگران در پویایی و شکوفایی استان توجه داشته و دغدغه‌های قشر کارگری در خصوص ثبات شغلی را کاهش داد و این امر بر عهده کارفرمایان و مسئولان امر است.

وی با تاکید بر پرداخت به موقع مطالبات کارگران در هرمزگان گفت: نباید این قشر زحمتکش جامعه که در حیات اقتصادی و سیاسی کشور دارای جایگاه ویژه و حائز اهمیت هستند مطالبات عقب افتاده‌ای داشته باشد و باید این کمیسیون زمینه پرداخت مطالبات معوقه و به موقع آنها را فراهم ساخت.

ناجی خاطرنشان کرد: متولیان امر باید در راستای رفع مشکلات و موانع زندگی کارگران در استان قدم برداشته و اجازه ندهند حق کارگری تضییع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان افزود: حفظ حقوق مدنی و اجتماعی، ایمنی کار و کرامت انسانی کارگران از جمله مواردی است که باید همواره مورد توجه و رسیدگی باشد.

وی با بیان اینکه خواسته‌های به حق کارگران باید تحقق یابد، افزود: باید توجه بیشتری به خواسته‌ها و مطالبات به حق کارگری استان شود تا بتوان پیوند مناسبی میان این قشر با سایر بخش‌ها از جمله کارفرمایان، مدیران و مسئولین برقرار و در نهایت زمینه رشد و پویایی استان را فراهم آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته گذشته هتل هرمز در بندرعباس اقدام به اخراج ۱۰۰ نفر از نیروهای قدیمی و جدید خود کرد، همچنین یکی از شرکت‌های فعال در منطقه ویژه خلیج فارس هم اقدام به تعدیل و اخراج ۱۰۰ نیروی کار خود کرده، است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.