فرمانده منطقه یکم امامت نداجا رور دوشنبه اظهار داشت:‌ ۱۲ نفر از این افراد را آقایان و ۳ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند که پس از گذراندن دوران ۱۵ روزه نقاهتگاهی ترخیص خواهند شد.

امیر دریادار دوم مجتبی محمدی ادامه داد: تعدادی از پرسنل درمانی این منطقه به همراه نیروهای دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از این بیماران در دوران بستری پرستاری و مراقبت می‌کنند که امید می‌رود زودتر به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

در تاریخ ۱۶ فروردین با بهره‌برداری از نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر بندرعباس تعداد تخت‌های نقاهتگاهی هرمزگان به ۶۰۰ تختخواب رسید.

این نقاهتگاه ۱۰۰ تخت خوابی شامل ۵۰ تختخواب ویژه خانم‌ها و ۵۰ تختخواب ویژه آقایان در مجموعه ورزشی هفت تیر بندرعباس برپا شده است.

  به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، بیمارانی که در مرحله آماده‌سازی برای رفتن به منزل هستند در این مکان‌ها حضور می‌یابند.

دکتر حسین فرشیدی بیان داشت: نیاز به حضور کادر درمانی خاصی در نقاهتگاه‌ها نیست و فعالیت‌های درون نقاهتگاه‌ها بیشتر برای آماده ساختن روانی بیماران است لذا نیروهایی که در اینجاها مستقر می‌شوند نیروهای بهداشتی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.