فریدون همتی عصر پنجشنبه در همین رابطه به خبرنگاران اظهار داشت: دولت تدبیر و امید همواره نگاه ویژه ای به مقوله ورزش دارد و ما نیز در راستای سیاست های دولت حمایت های لازم را از این حوزه و برگزاری رقابتهای ورزشی به میزبانی استان انجام می دهیم.

وی با اشاره به ظرفیت های ویژه هرمزگان برای میزبانی رقابتهای ورزشی ساحلی، افزود: برگزاری رقابتهای تور جهانی سه ستاره والیبال ساحلی یک اتفاق ورزشی مهم برای استان است و تمام دستگاه ها برای برگزاری خوب آن همکاری دارند.

همتی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این رقابتها تمام تلاش خود را برای به حداکثر رساندن استاندارد های فدراسیون جهانی و قوانین بین المللی به کار گرفته ایم و اقدام های لازم از جمله آماده سازی اطاق های مربوط به عوامل اجرایی ، اطاق بازیکنان ،پارکینگ با ظرفیت ۵۰۰۰ واحد خودرو ، فراهم آوردن ماسه مطلوب برای زمین های مسابقه و تمرینی طبق استاندارد FIVB  و دیگر امور را انجام داده ایم.

استاندار هرمزگان در خصوص تیم های شرکت کننده در این رقابت ها نیز گفت : تعداد ۵۲ تیم تا به امروز در این رقابت ها نام نویسی کرده اند و پیش بینی می شود با توجه به استقبال صورت گرفته تا تاریخ ۱۳ بهمن ماه ( آخرین فرصت ثبت نام ) تعداد تیم های شرکت کننده به ۷۰ تیم برسد.

رقابتهای جهانی تور سه ستاره والیبال ساحلی در روزهای 13 تا 17 اسفندماه به میزبانی بندرعباس مرکز استان هرمزگان برگزار می شود .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.