معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان عصر یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری رقابت‌های ملی و بین‌المللی جام خلیج‌فارس در هرمزگان اظهار داشت: جزایر خلیج فارس در این استان به دلیل شرایط و موقعیت‌های ویژه‌ از ظرفیت بالایی برای برگزاری رقابتهای مختلف ساحلی و آبی برخوردار هستند.

محمدرضا داورزنی تصریح کرد: با برگزاری رقابتهای مختلف ورزشی در سطح جزایر خلیج فارس، به دنبال توسعه هر چه بیشتر این مناطق و نشان دادن امنیت و فرهنگ آنها هستیم.

وی تاکید کرد: باید با برگزاری رقابتهای ملی و بین المللی نام جزایر خلیج فارس را مورد توجه قرار دهیم و بستری جهت توسعه و معرفی این مناطق فراهم کنیم.

داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز یکشنبه به همراه هیاتی متشکل از هشت رییس فدراسیون جهت بررسی زیرساخت‌ها و شرایط هرمزگان به منظور برگزاری جام خلیج فارس به این استان سفر کرده است.

رقابتهای ملی و بین المللی جام خلیج فارس دهه فجر امسال در جزایر هرمزگان برگزار می‌شود.

بازدید از زیرساخت‌های ورزشی هرمزگان، شرکت در مراسم تجلیل از مدال‌آوران اولین و دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور و تجلیل از مدیران سابق اداره کل ورزش و جوانان استان از جمله دیگر برنامه‌های سفر این هیات به استان است.
روسای فدراسیون‌های نجات غریق، بومی محلی، شنا و شیرجه ،انجمنهای ورزشی، قایقرانی ،کبدی، هندبال و سه گانه داورزنی را در این سفر همراهی می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.