علی اصغر ابوالقاسمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارندگی های اخیر موجب ریزش کوه و در پی آن قطعی فیبرنوری مسیر بندرعباس به رودان شده که نیروهای این شرکت در حال رفع آن هستند.
وی ادامه داد: شهرستان رودان از مسیر جاسک و کرمان به شبکه ارتباطی کشور دسترسی دارد.
وی اضافه کرد: به نظر می رسد استانداردهای لازم در حفاری مسیرهای فیبرنوری هرمزگان به دلیل شرایط اقلیمی این استان رعایت نشده که درحال رفع این مشکل هستیم.
مدیرکل ارتباطات زیرساخت هرمزگان ابراز داشت: با اصلاح حفاری های گذشته مشکل قطعی فیبرنوری در این استان به کمترین میزان خواهد رسید.
به گزارش ایرنا، اقصی نقاط استان هرمزگان از روز گذشته شاهد بارش شدید باران هستند که این مساله موجب آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه های فصلی شده است.
مجموع بارش سامانه اخیر در ایستگاههای استان هرمزگان تا ساعت 6و 30 دقیقه امروز 23 بهمن ماه در حاجی آباد 56 و 9 میلی متر، پارسیان 48 و 6 میلی متر، بستک 40 و سه دهم میلیمتر، لاوان 36 و پنج دهم میلی متر، بندرعباس 33و 6 دهم میلی متر، خمیر 25 و 6 دهم میلی متر، کیش 24و یک دهم میلی متر، بندر لنگه 11 و پنج دهم میلی متر، قشم دریایی 6 و چهار دهم میلیمتر، قشم فرودگاهی پنج و هفت دهم میلی متر، میناب چهار و سه دهم میلی متر، رودان چهار و یک دهم میلی متر، جاسک یک و 2 دهم میلی متر، جزیره سیری 6 دهم میلی متر، سردشت بشاگرد 4 دهم میلی متر ثبت شده است.
3219/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.