آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز پنجشنبه در حاشیه کلاس تفسیر قرآن مجید در گفت و گو با ایرنا افزود: پایان دادن به جنایات بی‌ شمار استکبار جهانی، وهابیت و دست‌نشانده آن ها به ویژه داعش تبهکار تنها با فرماندهی سپهبد سلیمانی فرمانده سپاه پاسداران امکانپذیر بود و امروز جهان اسلام خود را مدیون این بزرگ مرد ایرانی می داند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب با اهدای درجه سپهبدی به سردار قاسم سلیمانی از زحمات وی تجلیل کرد و ملت ایران نیز به وجود این فرمانده بی ریا و پرتلاش افتخار می کند.
امام جمعه اراک بیان کرد: رزمندگان اسلام از کشورهای مختلف اسلامی با تمام قوا در مقابل گروهک ضد اسلامی داعش ظاهر شدند و در نهایت با آزاد سازی بوکمال شکست سنگینی را بر دشمن تحمیل کردند.
وی با بیان اینکه شکست داعش پایان توطئه های دشمنان اسلام و ایران در منطقه نیست بیان کرد: مسلمانان باید همچنان بصیرت و اتحاد خود را در مقابل توطئه های دشمنان حفظ و ارتقا دهند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: شکست داعش نمی تواند پایان توطئه های دشمنان اسلام باشد چرا که دشمن از هم اکنون به دنبال تدوین برنامه هایی دیگر برای ایجاد اختشاش و نا امنی در منطقه خاورمیانه است و جهان اسلام باید نسبت به توطئه های دشمنان هوشیار باشد.
وی بیان کرد: دشمنان اسلام از سال های گذشته به دنبال ایجاد نا امنی در منطقه بودند تا بتوانند منابع کشورهای اسلامی را چپاول کنند و در دوره ای طالبان را بر مسلمانان تحمیل کردند و در مقطع دیگر هم داعش را حمایت و پشتیبانی کردند تا منطقه خاورمیانه را چالش بکشند.
آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: با مجاهدت های رزمندگان اسلام از کشورهای ایران، سوریه، عراق، پاکستان و افغانستان و به فرماندهی سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی پرونده گروهک تروریستی داعش برای همیشه بسته شد اما نباید از توطئه های احتمالی آینده دشمنان غافل بود و باید همواره آمادگی کامل در برابر هر گونه توطئه و شیطنت بدخواهان نظام و اسلام داشت.
سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه (30 آبان ماه) طی نامه‌ای به محضر رهبر انقلاب اسلامی، پایان سیطره شجره خبیثه داعش را اعلام کرد و این پیروزی بزرگ را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و جهان اسلام تبریک گفت.
رهبر معظم انقلاب نیز در پاسخ به این نامه ضمن تجلیل از رشادت های فرماندهان و جوانان مدافع حرم بر غافل نشدن از کید دشمنان تاکید کردند.
کلاس تفسیر قرآن ایت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری هر هفته روزهای پنجشنبه از ساعت هفت صبح در دفتر نماینده ولی فقیه در این استان برگزار می شود.
3017/6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.