به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بیژن جنتی افزود: آذرماه سال گذشته گزارشی از فوت مشکوک جوانی 29 ساله ساکن یکی از روستاهای شازند به مرکز فوریت های پلیس 110 شهرستان اعلام شد.
وی بیان کرد: در تحقیقات اولیه، بررسی ها حاکی از آن بود که این جوان سابقه بیماری صرع و تشنج داشته و به با احتمال این بیماری فوت شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان شازند ادامه داد: به منظور تعیین دقیق علت مرگ، جسد فرد جان باخته به پزشکی قانونی منتقل شد و با اعلام نظریه پزشکی قانونی علت مرگ این فرد خونریزی مغزی و عوارض ناشی از اصابت جسم سخت به سر اعلام شد.
سرهنگ جنتی گفت: با توجه به اهمیت موضوع بررسی پرونده به تیمی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان شازند ارجاع شد و در مراحل تکمیل تحقیقات، اسناد و مدارکی از نقش 2 نفر از دوستان مقتول در قتل او به دست آمد و متهمان در عملیاتی دستگیر شدند.
وی اظهار کرد: در بازجویی های انجام شده مشخص شد که شب حادثه، این افراد در منزل یکی از متهمان پرونده حضور داشته و در پی درگیری، این جوان به قتل می رسد.
فرمانده انتظامی شهرستان شازند افزود: روز بعد از حادثه قاتلان با اورژانس تماس گرفته و اعلام کردند که این فرد با سابقه بیماری تشنج و صرع دچار حمله شده و جان خود را از دست داده است.
سرهنگ جنتی بیان کرد: هر 2 متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام های قضایی شدند.

***کشف 817 هزار عدد موادمحترقه غیرمجاز در اراک
فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: 817 هزار عدد موادمحترقه غیرمجاز در این شهرستان کشف و ضبط شده است.
سرهنگ شهرام امیریان افزود: این تعداد مواد محترقه روز چهارشنبه با اقدام اطلاعاتی و فنی کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.
از ابتدای امسال تاکنون وقوع جرم در استان مرکزی نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد کاهش یافته است.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.