سرهنگ محمود خلجی در گفت و گو با ایرنا افزود: سرباز وظیفه امین سربندی بامداد امروز (چهارشنبه) در جریان عملیات مبارزه با قاچاقچیان، پس از برخورد با خودروی قاچاقچیان به علت شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
وی بیان کرد: حدود ساعت 5 بامداد امروز(چهارشنبه) یکی از یگان های انتظامی گزارشی از توجه نکردن به ایست پلیس و متواری شدن 2 دستگاه خودرو به مرکز فرماندهی و کنترل شهرستان شازند اعلام کرد که موضوع ب به سرعت به تیم های گشت انتظامی اعلام شد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: برنامه ریزی عملیاتی برای توقیف خودروهای متواری آغاز شد و تیم گشت انتظامی کلانتری 12 شهرستان شازند با قرار دادن علایم ایست و بازرسی و تجهیزات لازم در یکی از محورهای مواصلاتی مستقر شد.
سرهنگ خلجی گفت: در لحظات ابتدایی استقرار تیم گشت انتظامی، یکی از خودروهای قاچاقچیان که تحت تعقیب پلیس قرار داشت با سرعت بالا به سرباز وظیفه امین سربندی برخورد می کند که در پی آن به درجه رفیع شهادت می رسد.
وی اظهار کرد: با تلاش ماموران انتظامی هر 2 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق متوقف و یکی از سرنشینان این خودروها دستگیر شده است و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان نیز ادامه دارد.
سرباز شهید امین سربندی اهل و ساکن شهرستان شازند و دارای 23 سال سن بود.
شهرستان شازند از توابع استان مرکزی است که در 33 کیلومتری جنوب غرب اراک واقع شده و حدود 120 هزار نفر جمعیت در آن زندگی می کنند.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.