به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دانشگاه تفرش، دکتر غلامرضا منتظمی در همایش بین المللی استکبارستیزی در دانشگاه تفرش افزود: ظهور انقلاب اسلامی رخدادی مهم در شرایط کنونی برای مقابله با استعمار و صهیونیسم در جهان است.
عضو مرکز مطالعات وزارت امورخارجه ادامه داد: بسیاری از متفکران غرب و شیعه بر این اعتقادند که ایران بازیگر مهمی در عرصه مقابله با استکبار است.
اندیشمند و مبلغ آرژانتینی نیز در این همایش گفت: در آمریکای لاتین نیز شاهد نفوذ استکبار و در کنار آن شکل گیری جبهه های مقاومت به رهبری چاوز بوده ایم.
دکتر سهیل اسعد افزود: مبارزه علیه استکبار در امریکای لاتین نیازمند شکل گیری جبهه واحد است زیرا تا زمانی که جبهه ضد استکبار، جبهه واحدی نشود قادر به مقابله با استکبار نخواهد بود.
یکی از اعضای انصارالله یمن نیز در این همایش اگفت: جنگ کنونی در یمن باعث ایمان قلبی مردم این کشور به محور مقاومت شده است.
فاروق یتیم افزود: یمن با 60 جبهه در داخل و خارج رو به رو است که همین رویارویی باعث افزایش درک مردم این کشور به ایران و مردم این کشور شده است.
وی ادامه داد: با توجه به تبلیغات صورت گرفته علیه یمن توسط جنبش های سلفی و وهابی، انصارالله یمن موافق شکل گیری دولت فدارال در این کشور نبود و ضمن آماده کردن خود در برابر جنگ های آینده که این کشور را تهدید می کند بسیاری از طرح های اسرائیلی و آمریکایی را با شکست روبه رو می کند.
در این همایش با اندیشمندان جهان از جمله (الکساندر دوگین) اندیشمند علم سیاست اهل روسیه، (جیمز هنری فتزر) استاد فلسفه بازنشسته امریکایی و نظریه پرداز توطئه، (دکتر کوین بریت) استاد دانشگاه وینسکانسین، (دکتر اسکانت بنت) افسر سابق عملیات ویژه ارتش امریکا به صورت ویدئو کنفرانس ارتباط برقرار و به سوالات دانشجویان در زمینه استکبار ستیزی پاسخ داده شد.
شهرستان تفرش با جمعیت بیش از 24 هزار نفر در 85 کیلومتری اراک واقع شده است.
7114/6013/خبرنگار: شیما کریمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.