به گزارش ایرنا، سید علی آقا زاده شامگاه یکشنبه در دیدار با خانواده معظم شهیدان مرتضی و احمد منصوری در اراک افزود: ایثار و فداکاری خانواده معظم شهدا باعث بارور شدن درخت انقلاب اسلامی شد و فرصت خدمت را برای مسئولان و دولتمردان فراهم کرد.
وی ادامه داد: مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی وظیفه دارند به پاس قدردانی از فداکاری های خانواده معظم شهدا و جانفشانی های عزیزانشان، حل مشکلات این قشر از جامعه را در دستور کار قرار دهند.
استاندار استان مرکزی اضافه کرد:شهدای گرانسنگ جنگ تحمیلی در شرایطی که کشور به حضور آنان در جبهه های نبرد حق علیه باطل نیاز داشت به ندای امام راحل لبیک گفتند و با تمام وجود از کیان ایران اسلامی دفاع کردند.
آقازاده عنوان کرد: جوانان ایران اسلامی نیز وظیفه دارند منویات رهبر معظم انقلاب را چراغ راه خود قرار دهند و برای آبادانی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش کنند‌.
وی افزود: مسئولان نیز وظیفه دارند از فرصت خدمتگذاری در راستای ایجاد اشتغال، تقویت بنیه اقتصادی مردم و در نهایت جلب رضایت خداوند استفاده کنند.
دیدار با با خانواده شهیدان محسن و حسین فرهادی از دیگر برنامه ای شامگاه یکشنبه استاندار مرکزی بود.
شهید مرتضی منصوری دهم خرداد ماه سال 1343 در شوشتر استان خوزستان متولد شد و در 29 دی ماه سال 1360در منطقه عملیاتی فتح شیاکوه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهید احمد منصوری نیز در دهم فروردین سال 1340 در اراک متولد شد و در دهم اسفندماه سال 1359 در منطقه عملیاتی ارتفاعات بازی دراز به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
شهید محسن فرهادی 31 فروردین ماه سال 1340 در اراک متولد شد و در 23 بهمن ماه سال 1359 در اهواز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهید حسین فرهادی نیز پنجم مرواو ماه سال 1342 در اراک متولد شد و در پنجم مرداد ماه سال 1361 در عملیات رمضان جام شهادت نوشید.
در ادامه این برنامه استاندار استان مرکزی با خانواده شهید سردار عبدالله خسروی که هفته گذشته در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد دیدار کرد.
شهرستان اراک بیش از 2 هزار شهید والامقام‌در جنگ تحمیلی و 10 شهید والامقام‌در دفاع از حریم اهل بیت(ع)ور سوریه و عراق تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3017/6013/خبرنگار:مصطفی مجللی نسب***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.