توصیه و تاکید دکتر روحانی بر تعامل و هماهنگی است این باید یک اصل برای تمامی استانداران و مدیران دولتی باشد.

وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار مرکزی گفت: آقازاده با تجربیاتی که در شهرداری، فرمانداری و وزارت کشور داشته قادر خواهند بود با همکاری تمامی نیروهای سیاسی و حمایت‌های آیت الله دری نجف‌آبادی استان مرکزی را به خوبی مدیریت کنند.

وی گفت: در شرایط کنونی ویژگی‌هایی که بر اساس آن استانداران را برگزیدیم ابتدا تفکر توسعه محوری بوده است، در شرایط کنونی باید استانداران و تمامی مدیران دولتی در امور صنعتی، فرهنگی،  اجتماعی و سیاسی و امنیتی به دنبال توسعه باشند که البته توسعه اقتصادی مهم‌ترین آن است.

وی افزود: باید استانداران پیگیری اقتصاد مقاومتی با محوریت مردم محوری و دانش بنیانی باشند. امنیت پایدار مبتنی بر حضور مردم، افزایش حضور فعال افراد سیاسی و احزاب و سمن ها در تصمیم گیری ها باید در استان‌ها پیگیری شود.

وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: توصیه و تاکید دکتر روحانی بر تعامل و هماهنگی است این باید یک اصل برای تمامی استانداران و مدیران دولتی باشد که البته محور این تعامل قانون است که این امر نیازمند جسارت شنیدن و توان دیدن و جسارت تصمیم‌گیری است که استانداران ما محور این هماهنگی است.

رحمانی فضلی افزود: رعایت اعتدال تاکید سوم دکتر روحانی است؛ اعتدال مقابل افراط گرایی است تا در این فضا امکان حضور تمامی افراد توانمند حاضر شود. /

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.