به گزارش ایرنا، علی احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 97 مورد از تقاضاهای ثبت شده در سامانه بهین یاب در بخش کشاورزی و یک تقاضادر بخش صنعت هستند.
وی بیان کرد: تاکنون تسهیلات رونق تولید به دو نفر از متقاضیان به میزان 16 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت و درخواست 68 نفر دیگر نیز تایید شده است.
رئیس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان فراهان بیان کرد: رقم تسهیلات درخواستی تایید شده متقاضیان در مجموع 233 میلیارد و 200 میلیون ریال است.
احمدی اظهار کرد: سه واحد تولیدی، صنعتی کیسه سیمان، نخ و پودر شیشه در فراهان فعالیت دارند که تولیدات آن ها علاوه بر تامین مصارف داخای به خارج از کشور نیز صادر می کنند.
رئیس اداره صنعت معدن تجارت فراهان تصریح کرد: واحد تولیدی پودر شیشه در راستای خط کشی معابر و جاده ها فعالیت می کند.
احمدی، نبود بازار فروش را از جمله مهم ترین مشکلات برشمرد وگفت: نیاز است با همکاری و مساعدت مسئولان تمهیدات موثری در این راستااندیشیده شود.
وی اظهار کرد: در یک ماه اخیر پروانه اکتشاف یک معدن در روستای رکین شهرستان فراهان با زمینه کاری تولید سنگ مرمریت صادر شده است.
رئیس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان فراهان در بخش دیگری از سخنانش افزود: این اداره در راستای آشنایی اصناف فراهان با شیوه های مقابله با پول شویی در سال جاری نشست آموزشی با حضور 100 نفر فعالان اصناف مشاور املاک و طلا فروشان برگزار کرده است.
شهرستان فراهان از توابع استان مرکزی دارای 2 بخش مرکزی به مرکزیت فرمهین و خنجین به مرکزیت شهر خنجین است که 28 هزار و 994 نفر جمعیت دارد.
7114/6013/خبرنگار: شیما کریمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.