به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه تخصصی گفت: نمایشگاه الکامپ امسال با حضور 70 شرکت کننده در زمینه سخت افزار، نرم افزار، دولت و بانکداری الکترونیک، امنیت، اتوماسیون اداری، گوشی تلفن همراه و تبلت، هوشمندسازی، مراکز آموزشی و پژوهشی، ماشین های اداری، برق و مخابرات، اینترنت، شبکه و ارتباطات، رباتیک، بازی های رایانه ای، استارت آپ ها و رسانه های دیجیتال برگزار شده است.
مهدی جهانمیرزایی افزود: دوازدهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ اراک از 24 تا 28 مهرماه امسال در فضای به وسعت پنج هزار متر مربع در محل نمایشگاه بین المللی استان مرکزی دایر است و از ساعت 16 تا 21 پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان می باشد.
وی، این نمایشگاه را بزرگترین گردهمایی فعالان IT در استان مرکزی دانست و ادامه داد: 35 استارت آپ با رویکرد کسب و کار فناورانه برای نخستین بار در این نمایشگاه به رقابت می پردازند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی افزود: حضور بزرگترین برند تلفن همراه با گارانتی های معتبر نیز از دیگر محورهای این نمایشگاه است.
جهانمیرزایی خاطر نشان کرد: در بخش رباتیک نیز علاوه بر حضور تیم های رباتیک دانشگاه ها، هر روزه مسابقاتی در لیگ های مختلف در نمایشگاه برگزار می شود.
همزمان با نمایشگاه الکامپ، دومین نمایشگاه توانمندی ها و مشاغل خانگی بانوان کشور نیز در محل نمایشگاه های بین المللی اراک گشایش یافت.
این نمایشگاه در سالن پرشیا در فضایی به وسعت سه هزار متر مربع در غالب 127 غرفه دایر شده است.
در این نمایشگاه توانمندی های زنان از استان های مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی و غربی، فارس، کرمانشاه، کرمان، کردستان، اصفهان و مرکزی با حضور بانوان کار آفرین و فعال در حوزه اشتغال خانگی به معرض دید عموم گذاشته شده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی گفت: این نمایشگاه نیز از 24 تا 28 مهرماه جاری از ساعت 15 تا 21 پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان دایر است.
جهانمیرزایی برگزاری کارگاه های آموزشی کیک پزی، آشپزی و جشنواره پخت و تزئین ژله را از جمله محورهای جانبی نمایش دستاوردهای بانوان کشور عنوان کرد.
شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی در سال 1378 در زمینی به مساحت 22 هکتار در محل تلاقی شاهراه شمال به جنوب و غرب به شرق کشور راه اندازی شد.
محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی دارای 10 هزار مترمربع سالن نمایشگاهی مسقف، سه هزار مترمربع فضای باز نمایشگاهی و 120 هزار مترمربع پارکینگ ویژه غرفه داران و بازدید کنندگان است.
1955/3075/خبرنگار:مهدی عظیمی *** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.