به گزارش شامگاه سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در خانه ملت، دکتر علی اکبر کریمی افزود: با عنایت به اینکه در ماه های گذشته با پیگیری های انجام شده برای تغییر سهامدار شرکت هپکو، همه تلاش نمایندگان اراک به عنوان حامی صنعت و کارگران این بود، که سهامداری عهده دار این شرکت شود که توانایی و اهلیت لازم را به لحاظ مالی و مدیریتی داشته باشد.
وی ادامه داد: در این راستا با پیگیری های انجام شده با سازمان خصوصی سازی مالکیت سهام به شرکت هیدرو اطلس ساوه واگذار شد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در خانه ملت افزود: با توجه به اینکه در همان مقطع تمامی بررسی های لازم توسط سازمان خصوصی سازی در خصوص اهلیت خریدار جدید به عمل آمد و این امر نیز به نمایندگان اراک منتقل شد، انتظار است با توجه به اینکه این روزها مدتی از قرارداد جدید گذشته، تعهدات خریدار مورد نظارت و ارزیابی دقیق سازمان خصوصی سازی قرار گیرد.
کریمی تصریح کرد: از سازمان خصوصی سازی انتظار داریم که همانند سهامدار قبلی عمل نشود تا حقوق دولت، بیت المال و حقوق کارگران شرکت هپکو تضییع نشود.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در خانه ملت افزود: انتظار ما در این فضای جدید این است که ارزیابی و نظارت با جدیت اعمال شود و در صوررت لزوم اقدامات و برخوردهای قانونی لازم در دستور قرار گیرد و شاهد تعیین تکلیف شرکت هپکو باشیم.
وی ادامه داد: سازمان خصوصی سازی به هیچ وجه نباید اجازه دهد که شرکت هپکو در شرایط بلاتکلیفی قرار داشته باشد و امیدواریم شاهد بهبود شرایط این شرکت باشیم.
کریمی ادامه داد: بی شک حمایت و مشارکت های که از سوی مسئولان دولتی و نمایندگان مردم اراک، کمیجان و خنداب در خانه ملت برای پیگیری هپکو انجام شده در راستای تامین مصالح و منافع این شرکت به ویژه کارگران عزیز بوده است.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در خانه ملت افزود: شرکت هپکو، کارکنان و کارگران آن بی شک سرمایه ارزشمندی برای شهر و کشور هستند و هر اقدامی که بخواهد موضوع اشتغال صنعتی شهرمان را خدشه دار کند، مورد تایید ما نیست.
استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد که سهم اراک، کمیجان و خنداب 2 کرسی است.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.