به گزارش ایرنا، موسی بوالحسنی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این سهمیه در سال جاری شامل 6 تن برنج و هفت تن شکر است که در صورت افزایش تقاضا قابلیت اضافه شدن دارد.
وی بیان کرد: قیمت هر کیلو گرم برنج سهمیه ای محرم برای مصرف کننده 42 هزار ریال و هر کیلوگرم شکر 27 هزار ریال تعیین شده است.
بوالحسنی در بخش دیگری از سخنانش، تشدید بازرسی ها از دیگر صنوف را متذکر شد و گفت: برگزاری کمیته تنبیه و تشویق در راستای سهمیه نانوایی ها و ساماندهی شرایط روز بازاردر خنداب با قوت دنبال می شود.
رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان خنداب خاطرنشان کرد: در آستانه بازگشایی مدارس طرح نظارتی در بازار به مدت یک ماه در خصوص کالاهای مدرسه نظیر کیف، کفش، روپوش، و لوازم التحریر کلید خورده است.
وی، اجرای طرح های بازرسی و گشت های متناوب در راستای جمع آوری کالای قاچاق و کشف و ضبط 14 هزار نخ سیگار و 30 بسته چای قاچاق را نیز از دیگر اقدامات انجام شده اداره صنعت، معدن و تجارت در راستای مبارزه با کالای قاچاق عنوان کرد.
رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان خنداب اظهار کرد: در نیمه نخست امسال یک هزار و 860 مورد بازرسی از اصناف مختلف شهرستان صورت گرفته و 15 گشت به صورت مشترک و با همکاری نهادهای مختلف از جمله نیروی انتظامی، اصناف و شبکه بهداشت انجام شده است.
بوالحسنی تصریح کرد: در شهرستان خنداب شعبه تعزیراتی وجود ندارد و موضوعات مربوط به این حوزه با هماهنگی تعزیرات استان انجام می شود.
وی ادامه داد: 16 پرونده در نیمه نخست امسال در راستای تخلفات اصناف شهرستان تشکیل شدکه موضوع تخلف در اکثر آن ها کم فروشی، گران فروشی، درج نشدن قیمت و عرضه آرد به صورت خارج از شبکه بود.
رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان خنداب، ارزش ریالی جریمه های اعمال شده اصناف شهرستان را در سال جاری 22 میلیون ریال عنوان کرد.
یک هزار و 760 واحد صنفی دارای پروانه کسب و 300 صنف فاقد پروانه در همه رسته های شغلی در شهرستان خنداب وجود دارد.
7114/6013/خبرنگار: شیما کریمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.