به گزارش ایرنا، این طرح ها شامل بهره برداری یک باب مدرسه ده کلاسه در شهر پرندک با زیر بنای 1300متر مربع و فضا سازی یک هزار مترمربع در سه طبقه که برای احداث آن یازده میلیارد ریال از محل اعتبارات بنیاد برکت بوده و 4 میلیارد ریال از اعتبارات دولتی هزینه شده است.
تمامی امکانات مورد نیاز این واحد آموزشی توسط اداره کل نوسازی مدارس استان مرکزی تجهیز شده است.
ساختمان دبیرستان سه کلاسه شهید بهشتی آسیابک با 200متر زیربنا و یک هزار و 700 متر محوطه سازی با صرف اعتباری بالغ بر سه میلیارد و300 میلیون ریال از اعتبارات بنیاد برکت و یک میلیارد و560 میلیون ریال اعتبارات دولتی بهره برداری شد.
یک باب خوابگاه دانش آموزی خیر ساز در مدرسه حافظ روستای قاسم آباد علیا بخش مرکزی شهرستان زرندیه نیز با زیر بنای 250متر مربع و اعتباری بالغ بر 2میلیارد و500 میلیون ریال با ظرفیت 40 نفر به بهره برداری رسید.
سالن ورزشی مدرسه توحید شهر خشکرود با زیربنای 400 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال با اعتبارات دولتی از جمله دیگر طرح هایی بود که با حضور مسئولان شهرستان زرندیه مورد بهره برداری قرار گرفت.
سالن ورزشی صالحین پایگاه بسیج شهدای شهر پرندک با زیر بنای 450متر مربع با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان نیز به بهره برداری رسید
عملیات اجرایی ساخت نماز خانه مدرسه 22 بهمن روستای قاسم آباد علیا در بخش مرکزی شهرستان زرندیه با پیش بینی اعتبار اولیه یک میلیارد و 500 میلیون ریال با زیر بنای 150 متر مربع آغاز شد.
شهرستان زرندیه به مرکز شهر مامونیه با جمعیت 64هزار نفر دارای 9 هزار و 500 دانش آموز در410 کلاس درس است.
3075 /4896/ خبرنگار: حمید فرقانی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.