به گزارش ایرنا، یگان هایی از سپاه روح الله استان مرکزی، سپاه ناحیه اراک، نیروی انتظامی، پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان مرکزی و بسیج محلات در این آیین در مقابل تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران رژه رفتند و توان و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.
نیروهای مسلح در این آیین با گام های آهنین و استوار بار دیگر اقتدار و عزم خود را در حفظ دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.
رژه یگان‌های موتوری و خودرویی نیروهای مسلح استان مرکزی حاضران در این آیین را به وجد آورد و گروه رزمی کاران گردان ذوالفقار سپاه روح الله نیز به ارایه هنرهای رزمی پرداختند.
مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان اراک نیز از ساعات اولیه امروز خود را به محل برگزاری رژه نیروهای مسلح که در خیابان امام خمینی(ره) و مقابل بازار تاریخی این شهر برگزار شد، رساندند و از نزدیک شمه ای از اقتدار و عظمت نظامی ایران اسلامی را مشاهده کردند.
خانواده نیروهای مسلح استان مرکزی متشکل از سپاه روح الله، مرکز آموزشی درجه داری پدافند هوایی حضرت علی اکبر(ع) و نیروی انتظامی است.
رژیم بعثی عراق در 31 شهریور ماه سال 1359 با بمباران نقاط مختلف جنوبی و غربی کشور جنگ تحمیلی را آغاز کرد که حدود هشت سال به طول انجامید.
36017/6013/ خبرنگار: مصطفی مجللی***مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.