محمد ابراهیم رضایی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این موضع گیری حکیمانه نشان از شکست آمریکا در راهبردها و موفقیت ایران در پیشبرد اهداف و موثر بودن مسیر جمهوری اسلامی می دهد.
وی اظهار کرد: دکتر روحانی معتدل و آشتی جویانه بدون اینکه هیچ کشوری را تهدید کند سخنرانی کرد که منش وی نقطه مقابل ترامپ بود که با ادبیاتی متفاوت، موضعی دور از منطق و رفتاری دیوانه وار سخن راند.
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تقدیر از مواضع حکیمانه رئیس جمهوری در سازمان ملل گفت: آمریکا به سمت منزوی شدن پیش می رود و این انزوا برای ایران اسلامی نوید بخش است.
رضایی بیان کرد: رئیس جمهوری آمریکا حدود چهار دقیقه دیوانه وار نظیر انسانهای مجنون نسبت به ایران سخنرانی کرد که این عمل خنده دار واکنش بسیاری از کشور ها و اشخاص را به دنبال داشت.
وی افزود: موضع گیری کشورها در پشتیبانی از ایران و یا علیه رئیس جمهوری آمریکا نشان دهنده نفوذ ایران در نظام جهانی است.
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای مستقل علیه رئیس جمهوری آمریکا موضع گرفتند و این موضع گیری انزوای آمریکا را در بین کشورهای مستقل نشان داد.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی کشورها هم که ایران در مقابل آن ها قرار دارد نظیر اسرائیل تلاش می کردند تحریک کنند و فضا را به نفع خودشان تغییر دهند.
وی با تاکید بر این که ایران اسلامی دارای اقتدار، عزت و سربلندی است، افزود: موضع گیری رئیس جمهوری در سازمان ملل نشان داد مسیر عزتمندی و اقتدار ایران همچنان تداوم دارد و در هر شرایطی ذره ای این اقتدار، عزت، سربلندی کم نمی شود.
خمین زادگاه امام راحل واقع در جنوب استان مرکزی یک کرسی از هفت کرسی نمایندگی استان مرکزی را در خانه ملت دارد.
7277/ 6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.