سید مهدی مقدسی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رفع مشکلات کارگری شرکت های آذرآب و هپکو نیازمند تصمیمات انقلابی و کارساز است و از دولت دوازدهم انتظار می رود با قاطعیت در این خصوص اقدام کند.
وی گفت: با وجود پیگیری و نشست های مختلف با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت ،استاندار مرکزی، مدیرعامل بورس، شرکت کارگزاری کشاورزی، مدیران بانک کشاورزی و سهامداران تنگناهای آذرآب و هپکو همچنان ادامه دارد که این مهم نیازمند توجه ویژه دولت است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از کارگران شرکت های آذرآب و هپکو نیز انتظار می رود از طریق نمایندگان کارگری با قوت در کنار مسئولان استان مسائلشان را رصد و به پیش ببرند.
مقدسی گفت: شرکت های آذرآب و هپکو از واحدهای صنعتی بزرگ هستند که در مدت زمانی نه چندان دور افتخارآمیز بوده اند و می طلبد وضعیت معوقات و مزایای کارگران این واحدها در کوتاهترین زمان ممکن مورد بررسی قرار گیرد.
شرکت مادر تخصصی آذرآب در حوزه طراحی، ساخت و نصب انواع بویلرهای نیروگاهی و صنعتی، مخازن تحت فشار، مبدل های حرارتی و تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، صنایع قند، شکر و سیمان فعالیت دارد.
شرکت هپکو در سال 1351 در زمینی به وسعت 90 هکتار با هدف مونتاژ ماشین آلات راه سازی تاسیس و از سال 1354شروع به فعالیت کرد.
شرکت هپکو اراک در حال حاضر 22 نوع ماشین آلات راهسازی از جمله گریدر، لودر و غلتک تولید می کند که هشت نوع محصولات آن تحت لیسانس کشورهایی از جمله ژاپن، آلمان، سوئد و هلند است.
6013/3075/خبرنگار: مژگان حیدری *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.