شورای اصلاح‌طلبان استان مرکزی در نشست امروز خود بعد از بحث و بررسی فراوان رضا آستانه را به عنوان برترین گزینه ی استانداری مرکزی به دولت تدبیر و امید پیشنهاد نمودند .

به گزارش ایلنا، متن بیانیه شورای اصلاح‌طلبان استان مرکزی به شرح ذیل است:

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر روحانی

با سلام و عرض تحیات

به استحضار حضرتعالی میرساند با توجه به پیروزی عقلانیت و تدبیر در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ و حضور و همراهی تمامی ایرانیان از جمله مردم انقلابی ، میهن دوست وحامی اعتدال در دیار آفتاب ، برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر پر افتخار مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی ورق خورد.

استان مرکزی که مزین به نام بزرگمردانی چون امیرکبیر ، قائم مقام فراهانی ، شهید چمران و از همه مهمتر معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی ( ره ) است ، به علت کم توجهی و حضور مدیران غیر بومی و کم توان در دوران دولت های نهم و دهم و واگذاری های غیر اصولی  کارخانجات مهم این استان با مشکلات و گرفتاریهای کارگری و ... مواجه است.

لذا شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان استان مرکزی شامل تمامی گروه‌ها و احزاب حامی دولت و اشخاص حقیقی و حقوقی موثر در انتخابات های گذشته ، بعد از بررسی های کارشناسی وضمن حمایت از تصمیمات دولت یازدهم در این استان ؛ در ابتدای شروع به فعالیت دولت دوازدهم از میان گزینه های انقلابی ، مطلع و موثر بومی استان در سطح ملی ضمن احترام به تمامی مدیران مجرب و باسابقه ، جناب آقای محمود رضا آستانه را از میان تمامی گزینه های محترم به عنوان برترین گزینه استانداری مرکزی پیشنهاد می نماید.

محمود رضا آستانه از فرماندهان سلحشور دوران دفاع مقدس و از همرزمان شهید باکری ، از معاونین و مدیران با تجربه ی وزارت نفت در دولت یازدهم و دولت اصلاحات و از نمایندگان مجرب و با سابقه ادوار مختلف مجلس در استان مرکزی بوده است.

امید که با حمایت شخص حضرتعالی و دولت محترم و با توجه به سوابق اجرایی ، صنعتی و فنی و درایت بالا و مدیریت ایشان در سطوح ملی و روحیه انقلابی و مردمی ایشان ، استان مرکزی بعنوان قلب تپنده ی صنعت و اقتصاد کشور فعالتر و پویا تر از گذشته در مسیر توسعه و تعالی گام بردارد.

درخواست حامیان دولت از حضرتعالی و وزیر محترم کشور  جناب آقای رحمانی فضلی، توجه جدی به مسائل و مشکلات استان مرکزی و مردم همیشه قهرمان این استان است. آرزوی ما توفیق روزافزون دولت دوم تدبیر و امید ، سرافرازی ، آبادانی و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی است.

شورای اصلاح طلبان استان مرکزی

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.