غلامعلی یارمحمدی در گفت و گو با خبرآنلاین با تاکید بر این موضوع ادامه داد: بی توجهی نسبت به این موضوع باعث بی اعتمادی و نارضایتی مردم می شود و با توجه به بحث هایی که اخیرا درباره انتزاع شهرستان های محلات و دلیجان مطرح شده ، مردم هم خواسته یا ناخواسته میل به آن دارند و تصور می کنند با الحاق به استان دیگر ، شرایط تغییر می کند و برای خودشان رویایی درست کرده اند که قرار است اتفاقات بهتری رخ دهد.
وی بیان کرد: نبود این نگاه به دوره مدیریت یک استاندار بر نمی گردد و در گذشته هم وجود داشته است. تشکیل نشست های ستاد اقتصاد مقاومتی استان در شهرستان ها و روستاها ، اقدام خوب و مثبتی است که از سال گذشته شروع شده و امیدواریم ادامه داشته باشد چون بعضا در حل مشکلاتی که سالها بلاتکلیف مانده بود ، موثر و راهگشا بوده است.
رئیس شورای شهر محلات به ضرورت پایبندی و عمل به قول ها و وعده هایی که به مردم داده می شود اشاره کرد و گفت: انتظار داریم با تدبیر و توجه بیشتر مسئولان ارشد و مجمع نمایندگان استان شرایطی فراهم شود که حل مشکلات شهرستان ها بیشتر مورد توجه باشد و در نهایت رضایت بیشتر مردم را به همراه داشته باشد.
یارمحمدی در ادامه این گفت و گو با انتقاد از وضعیت فعلی آب گرم محلات به عنوان یک منطقه با قابلیت گردشگری افزود: شهر محلات به عنوان یک منطقه ملی در حوزه گردشگری کشور خدمات می دهد و نباید سهمش از این بخش شهرستانی باشد. آب گرم محلات به جای اینکه به عنوان یک نگین انگشتری در استان مرکزی باشد به مخروبه تبدیل شده است.
وی متذکر شد: طبق قانون باید 15 درصد حقوق دولتی معادن ، به عنوان سهم شهرستانی هزینه شود اما این موضوع رعایت نمی شود و عملا این اعتبارات تخصیص داده نشده است.
رئیس شورای اسلامی شهر محلات گفت: تریکوی محلات به عنوان دومین قطب این صنعت در کشور به دلایل مختلف تعطیل شده است و اتحادیه مربوط به آن هم به جای این شهرستان در تهران فعالیت و سرمایه گذاری می کند که باید برای حل این مشکل راهکاری اندیشیده شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 738533
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.