به گزارش ایرنا، سید مهدی مقدسی عصر سه شنبه در آیین افتتاح بازارچه خیریه موسسه حامی یار (حامی کودکان مبتلا به سرطان) در مدرسه صمصامی بیات اراک در گفت و گو با ایرنا، افزود: وعده های سال گذشته این حوزه روبه جلو است و پیشرفت های خوبی دارد.
وی بیان کرد: پس از تعطیلی مجلس بحث پیگیری سایر وعده های زمین مانده با تنظیم نامه های مشترک از سوی نمایندگان پیگیری خواهد شد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تکمیل طرح نوسازی بیمارستان ولی عصر (عج) اراک یکی از خواسته های مهم استان مرکزی است که از سال 95 اعتبارات قابل توجهی به این طرح تزریق شده است.
مقدسی بیان کرد: در راستای تکمیل طرح بیمارستان آیت الله خوانساری اراک نیز از سال گذشته تاکنون 800 میلیارد ریال در چند مرحله از سوی دولت اختصاص یافته که به زودی به بهره برداری می رسد.
وی گفت: نیروی انسانی بیمارستان خنداب نیز از اول مهر جذب می شود و در راستای ایجاد و تکمیل این بیمارستان نیز خیران نقش مهمی داشتند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برپایی نمایشگاه خیریه حامی یار به نفع کودکان سرطانی اقدامی ارزشمند است و این فرهنگ باید روز به روز گسترش یابد.
نمایشگاه موسسه خیریه حامی یار (حمایت از بیمارن سرطانی ) تا 18 شهریورماه جاری در دبیرستان صمصامی بیات برپا است.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.