محمد عزیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: واحد املاک شهرداری موفق شد در مدت 16 ماه پیگیری‌ مستمر با اداره ثبت اسناد دلیجان و مرکز استان اسناد تفکیکی شهرک اصناف را آماده کند.
وی اظهارکرد: بر همین اساس در این شهرک از 417 واحد تولیدی کوچک و متوسط برای بیش از 400 واحد آن سند مالکیت صادر شده است.
وی بیان کرد: تا پایان امسال برای بقیه واحدهای صنفی مستقر در این شهرک سند مالکیت صادر می شود.
سرپرست شهرداری دلیجان گفت: مالکان شهرک اصناف با در دست داشتن پایان کار یا گواهی نداشتن خلاف برای انتقال سند مالکیت می توانند برای دریافت سند اقدام کنند.
عزیزی اظهار کرد: شهرک اصناف دلیجان در زمینی به مساحت 30 هکتار با هدف ساماندهی صنوف تولیدی و مزاحم در بافت شهر در سال 88 ایجاد شده است.
وی اظهارکرد: واحدهای صنفی و خدماتی در بافت شهر به ویژه در ورودی شهر موجب بر هم زدن نظم شهری و حتی ایجاد ترافیک و آلودگی‌های صوتی می شود.
سرپرست شهرداری دلیجان گفت: در حالی که استقرار این واحدها در شهرک‌های صنفی و خدماتی باعث بهبود فضای کسب و کار و تسهیل در ارائه خدمات به صنوف می‌شود.
عزیزی گفت: زیرساخت‌های نخستین شهرک اصناف کشور در دلیجان از قبیل جدول‌گذاری، ساخت راه اصلی و آسفالت خیابان‌های شهرک توسط شهرداری انجام شده است.
دلیجان 2 هزار و 178واحد صنفی در بخش های مختلف فعالیت هستند که از این تعداد واحد صنفی دو هزار و 136 واحدبه صورت دائم و مابقی موقت در سطح شهرستان فعالیت دارند.
7277/6013/ خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.