سید مهدی ساداتی روز سه شنبه در آیین بهره برداری از ساختمان دهیاری روستای کوکه شهرستان خمین افزود: این میزان اعتبار برای چهار خطه شدن 95 کیلومتر از جاده های اصلی این شهرستان از محل اعتبارات ملی و استانی هزنیه شده است.
وی ادامه داد: محور خمین - محلات به طول 30کیلومتر، محور خمین - گلپایگان به طول 14 کیلومتر، محور خمین - قورچی باشی به طول پنج کیلومتر، خمین - دلیجان به طول 15 کیلومتر و خمین - الیگودرز نیز به طول 9 کیلومتر دوبانده شده است.
وی اظهارکرد: بهره برداری از طرح دوبانده شدن محور خمین - اراک و شهرک صنعتی خمین به مرکز استان در دولت تدبیر و امید مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی بیان کرد: دوبانده شدن محور خمین - الیگودرز، خمین - شازند و خمین - محلات امسال در دستور کار قرار دارد.
وی از برخورداری 100 درصد روستاهای خمین از نعمت گاز را هدیه دیگر دولت یازدهم به زادگاه امام راحل عنوان کرد و افزود: دورافتاده ترین روستاهای این شهرستان با جمعیت محدود نیز، گازرسانی شدند.
فرماندار خمین از جذب 100 درصد اعتبارات تخصیصی از محل مناطق محروم را از امتیازهای شهرستان خمین دانست و گفت: این شهرستان تنها منطقه در سطح کشوراست که پارسال 100 درصد اعتبارات مناطق محروم را جذب کرد.
ساداتی ادامه داد: سهم اعتبارات مناطق محروم این شهرستان 24 میلیارد ریال بود که برای اجرای طرح های زیرساختی 85 روستا شامل جدول گذاری، آسفالت، پل سازی و فضای سبز هزینه شده است .
ساختمان دهیاری روستای کوکه درمساحت 200 متر با زیر بنای 70 متر و با اعتبار 700 میلیون ریال احداث شده است.
در بخش کمره خمین 32 دهیاری وجود دارد که 60 درصد آنها دارای ساختمان مجزا هستند.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 105 هزار نفر جمعیت در 2 شهر، 2 بخش و هفت دهستان دارد.
7277/3075 / خبرنگار: افسانه آروند *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.