به گزارش خبرآنلاین، معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی در افتتاح طرح خانه بهداشت حصار 2 ضمن تبریک هفته دولت بیان کرد: هفته دولت یک مناسبتی است که مدیران ما با مردم در جلسات شهرستانی و نیز محافل دیگر که شکل می گیرد ، دیدار داشته باشند و گزارشی از عملکرد خود از سال گذشته را ارائه دهند.
شکرالله حسن بیگی افزود: همانطور که مستحضر هستید دو کار مهم طرح تحول نظام سلامت و برجام در دولت یازدهم به سرانجام رسید. دستاورد مهم برجام اتحاد و وحدتی را که به ظلم بر علیه نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته بود و هر روز شاهد طرح های رومیزی و زیرمیزی بودیم سروسامان بخشید و اجازه نداد که با تحریم های بیشتری مواجه شویم .اکنون رئیس جمهور امریکا با سخنرانی های خود خشم کشورهای مختلفی را به دنبال داشته که پیرو آن هر کشوری حاضر به استقبال از آن نخواهد بود.
وی گفت: راه کشور ما در داخل بایستی حفظ اتحاد و یکپارچگی باشد . امروز اگر در شهرستان شازند اقداماتی انجام می شود همگی مسئولین این شهرستان دست در دست هم داده اند و ما شاهد نتیجه آن هستیم.
حسن بیگی ادامه داد: من از فرماندار شازند تشکر و قدردانی می کنم که ساده زیستی را سرلوحه کار خود قرار داده و به دنبال تجملات در کار نبوده است. همه ی ما بایستی هدفمان خدمت رسانی باشد.
وی اظهار داشت: امروز دولت همت کردند که طرح تحول نظام سلامت در حوزه درمان با موفقیت به اجرا رساند. افرادی که از روستاها مراجعه می کنند با ارائه دفترچه روستایی در بیمارستان ها زیر پنج درصد هزینه درمان پرداخت می کنند و برای شهرستان ها حدود 7 درصد است.
در ادامه مدیر مرکز بهداشت و درمان شهرستان شازند بیان کرد: همزمان با این افتتاح خانه بهداشت 13 پروژه تحول سلامت در بخش بهداشت افتتاح شد. این پروژه ها در فاصله کوتاه شش ماه انجام شد.
مجید شمسی افزود: با پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی و استانداری مرکزی و نیز وزیر بهداشت و درمان یک عدد هلیکوپتر به ارزش حدودی 20 میلیارد تومان به استان مرکزی برای پایگاه اورژانس هوایی اختصاص داده شد که در نظر داریم حاشیه این پروژه را در شهرستان شازند بسازیم.
وی تصریح کرد: ما روستاهای زیادی با گستره جغرافیایی بالایی در این شهرستان داریم که مسیر صعب العبوری داشته ایم که این هلیکوپتر در این مسیرها خیلی کارساز است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 728156
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.