ظفر افشون شامگاه شنبه در آیین بهره برداری از طرح توسعه واحد تولیدی، غذایی برتر در شهرک صنعتی پرندک افزود: ایجاد اشتغال پایدار و رفع بیکاری مهم ترین برنامه ای است که دولت دوازدهم در اولویت کاری خود قرار داده و در این راستا استان مرکزی نیز درراه اندازی واحد های نیمه فعال وهمکاری با سرمایه گذران بخش خصوصی توان خود را در تحقق اقتصاد مقاومتی به کار گرفته است .
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی تصریح کرد: در استان مرکزی بیش از 300 روستا شناسایی شده که این روستاها با بهره مندی از مزیت های مختلف اشتغالزایی می توانند در راهبری سیاست های اقتصاد مقاومتی در این استان مثمر ثمر باشند.
افشون تصریح کرد: تسهیلات رونق تولید یکی از راهکارهای خروج از رکود واحدهای تولیدی و صنعتی است که پیش بینی می شود امسال سهم استان مرکزی از این تسهیلات افزایش یابد.
مدیرعامل واحد تولیدی، غذایی برتر نیز گفت: طرح توسعه این واحد تولیدی، در فضایی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع با 100 قلم مواد غذایی جدید را به چرخه تولید اضافه کرده است.
مهدی فهیم پور افزود: برای اجرای این طرح توسعه، 150میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که 100 نفر به طور مستقیم و 500 نفر به صورت غیر مستقیم وارد چرخه اشتغال می شوند.
وی تصریح کرد: این کارخانه با محوریت تولید صادرات محور فعالیت دارد که بازار هدف آن کشورهای اروپایی، کانادا، آمریکا، انگلستان، هلند، آلمان و برخی کشورهای آسیایی است .
مدیر عامل واحد صنایع غذایی برتر اضافه کرد: این واحد تولیدی از نظر تنوع محصولات در سبد کالایی رتبه نخست کشور را دارد که بیش از 700 نوع مواد غذایی تولید و بسته بندی می کند .
مدیر عامل کارخانه صنایع غذایی برتر گفت: طرح توسعه این واحد صنعتی با هدف تولید کنسروهای غیر گوشتی، گوشتی، ترشیجات، شورجات، مربا، شربت، بسته بندی حبوبات، غلات، زیتون، روغن زیتون، سرکه و عسل انجام شده است.
شهرستان زرندیه به مرکز شهر مامونیه با جمیعت 64 هزار نفر دارای سه شهرک صنعتی مامونیه، پرندک و زاویه بوده که 400 واحد تولیدی کوچک وبزرگ در این شهرستان فعالیت دارند .
4896/3075/ خبرنگار : حمید فرقانی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.