به گزارش ایرنا، این دوره از مسابقات به مدت 2 روز با شرکت 55 کشتی گیر در قالب چهار تیم از پالایشگاه آبادان، پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند، پالایشگاه بندر عباس و خطوط لوله و مخابرات ایران در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.
در کشتی آزاد در وزن 46کیلوگرم پوریا بهاروند از خطوط لوله و مخابرات ایران، در وزن 50 کیلوگرم سید یوسف میرهاشمی از بندرعباس، وزن 55کیلوگرم علی احمدی از کرمانشاه، وزن 60 کیلوگرم سید سجاد معظمی پور از آبادان، وزن 66کیلوگرم رشید زهراکار از خطوط لوله و مخابرات ایران، وزن 74 کیلوگرم احسان نجف زاده از کرمانشاه، وزن 84 کیلوگرم میلاد اعتمادی نیا از کرمانشاه، وزن 96 کیلوگرم رضا عظیمی از کرمانشاه و وزن 120 کیلوگرم فراز ملکی از خطوط لوله و مخابرات ایران عنوان های نخست وزرن های خود را به دست آوردند.
در رده بندی نیز تیم کشتی آزاد کرمانشاه با کسب 82 امتیاز، بندر عباس با 67 امتیاز و خطوط لوله و مخابرات ایران هم با 52 امتیاز به ترتیب عنوان های اول تا سوم این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند.
در کشتی فرنگی نیز در وزن 50 کیلوگرم حسین حسینی از آبادان، وزن 55کیلوگرم علیرضا قاسمی از آبادان، وزن 60 کیلوگرم محمد طاهری از آبادان، وزن 66 کیلوگرم محمد حسین الماسی از آبادان، وزن 74 کیلوگرم سیاوش دمار از آبادان، وزن 84 کیلوگرم علی پورسعید از خطوط لوله و مخابرات ایران، وزن 96 کیلوگرم عباس رئیسی از آبادان و در وزن 120 کیلوگرم محمد مهدی کریمی قلعه از آبادان مقام های نخست وزن های خود را به دست آوردند.
در رده بندی تیمی این بخش نیز آبادان با 79 امتیاز، خطوط لوله و مخابرات ایران با 59 امتیاز و بندرعباس با 42 امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.