مهندس حسین شمسی بابیان اینکه درصد پرداخت غیرحضوری قبوض برق در استان به ۹۷ درصد طی ۴ماهابتدایی سال جاری رسیده است ،گفت: هم اکنون بسترهای لازم در راستای پرداخت غیرحضوری قبوض برق از طریق دستگاه‌های خود‌پرداز ، وب سایت شرکت ، سامانه شهاب با شماره تلفن ۱۲۱ در استان و سامانه ملی ۱۵۲۱ در راستای افزایش رضایتمندی مشترکان فراهم است و از مشترکان عزیز درخواست می‌شود نسبت به پرداخت به موقع و غیرحضوری قبوض برق خود اقدام و این شرکت را در راستای ارتقای خدمات و تامین برق پایدار و مطمئن به ذینفعان یاری کنند.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز با هدف قانونمند کردن این انشعابات، کاهش تلفات، پایدارسازی شبکه و توزیع برق مطمئن انجام می‌شود، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های تلفات در شبکه برق، انشعابات غیرمجاز در بخش توزیع است که در این راستا در سال جاری بیش از یک هزار و ۱۵۱ انشعاب غیرمجاز جمع آوری شده و ۲۵۳ مورد از آنها به انشعاب قانونی تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد کل مشترکان استان ۶۸۸ هزار و ۱۱۵ مشترک است افزود: طی ۴ماهه سال جاری، ۴هزار و۷۰۰ مشترک به مشترکان برق استان افزوده شده است.

مهندس شمسی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی نصب کنتورهوشمند اجرا و تاکنون یک هزار و ۵۰۰ دستگاه کنتور برق مصارف دیماندی از جمله کشاورزی به کنتورهوشمند قرائت از راه دور تجهیزشده است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی مکاتبه با صنایع بدهکار، ارگانهای دولتی ، ارتباط تنخواه و اعتبار توزیع برق شهرستانها با درصد وصول مطالبات و استفاده از راهکارهای قانونی را از اقدامات اجرایی جهت وصول مطالبات دانست.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 719359
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.