به گزارش خبرآنلاین، وی افزود: این فیلم به بحث اقتصاد مقاومتی اشاره می کند و اتفاقات موجود و نیز فعالیت اشتغالزایی در این روستای آرمانی را به تصویر می کشد.
غلامی تصریح کرد: تمام مشاغلی که با مهاجرت پذیری روستاییان به شهرها از بین می رود آن را در فضای روستایی مطرح می کنیم و با این فیلم در نظر داریم تا گرایش مردم را به سمت روستاها افزایش می دهیم.
وی ادامه داد: در این فیلم شاهد ادغام و طراحی بسیار زیبا در لباس ایرانی اصیل روستایی و مدرنیزه هستیم. تلاش می‌کنیم در این فیلم فضای بسیار مناسبی را ایجاد کرده و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم که درنهایت به رضایت و خوشحالی مردم روستا دست پیدا کنیم.
غلامی اظهار داشت: تصویربرداری این مجموعه تا نیمه اول مهرماه ادامه خواهد داشت همچنین تمام‌ کارهای پیش‌ تولید و اخذ مجوز از دستگاه‌ های اجرایی مربوطه با موفقیت انجام‌ شده است و امیدواریم اتفاق خوبی را در استان مرکزی در حوزه فیلم و سریال رقم بزنیم.
وی در پایان متذکر شد: سعی کردیم برای انتخاب برخی از بازیگران خردسال و نوجوان از بچه‌ های روستای انجدان و شهر اراک استفاده نماییم که با پایان تست‌ های بازیگری از متقاضیان، افراد منتخب برای بازی در این فیلم شروع به کار خواهند کرد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 718409
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.