به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اراک محمدرضا حاجی پور با اشاره به وثیقه آذرآب که در اختیار شرکت ایدرو قرار دارد، افزود:  در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور وزیر صنعت برگزار شد به مشکلات قضایی این وثیقه اشاره نشد و ایشان بدون اطلاع از این موضوع دستور آزادسازی وثیقه را داده بودند . شرکت ایدرو پس از دریافت اطلاعات تکمیلی از سازمان گسترش متوجه مشکلات قضایی این وثیقه شد بنابراین این مساله در نشستی که به زودی در حضور وزیر برگزار خواهد شد مطرح می شود.
وی تصریح کرد: امنیت سرمایه گذاری آن هم در چنین شرایطی موجب عقب نشینی کارفرمایان از اجرای پروژه ها خواهد شد. ما سعی داریم در جلسات به کارفرمایانی که با شرکت آذرآب کار می کنند اطمینان خاطر دهیم تا قطع همکاری نکنند و از بلوکه شدن سرمایه هایشان در این شرکت هراسی نداشته باشند. بحث ضمانت نامه های پروژه ها را نیز رسیدگی خواهیم کرد که به دنبال این ضمانت نامه ها اطمینان خاطر کارفرمایان از اجرای پروژه تقویت شود که به دنبال آن ، پیش پرداخت هایی به شرکت آذرآب داده شود.
حاجی پور با اشاره به صحبت های مدیر عامل شرکت آذرآب به کارگرانش که حقوق هایشان را از استاندار مطالبه کنند، افزود: من نیز از گوشه و کنار شنیده ام که مدیریت آذرآب به کارگرانش این چنین گفته است. اما این مسائل سبب شده تا بسیاری از مدیران بانک ها برای ارائه تسهیلات به این شرکت ها که کارگرانش برای عدم دریافت حقوق اعتصاب می کنند بدبین شده و در همکاری با آنان عقب نشینی کنند. یکی از مشکلاتی که در جلسات گروهی وجود دارد عدم شفاف سازی و شفاف گویی بوده که اعضای جلسه در حضور هم از یکدیگر تعریف می کنند ولی چند روز بعد نارضایتی ها اعلام می شود.


48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 712634
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.