سید مهدی موسوی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: 35 صاحب تاکسی فرسوده متقاضی نوسازی ناوگان حمل و نقل بودند که تاکنون 22 دستگاه تاکسی نوسازی شده است .
وی بیان کرد: هر دستگاه تاکسی فرسوده با 200 میلیون ریال تسهیلات بانکی و 50 میلیون ریال سهم آورده متقاضی نوسازی شده است.
موسوی گفت: این طرح در راستای مصوبه کارگروه هماهنگی و نظارت بر اجرای کاهش آلودگی هوا در خرداد 96 امسال در دستور کار قرار گرفت.
وی اظهار کرد: چنانچه خودروهای مشمول طرح تعویض در طرح نوسازی ثبت نام نکنند پلیس راهور از تردد آنها در شهر جلوگیری کرده و خودرو بدون پرداخت هیچ گونه تسهیلاتی به مرکز اسقاط معرفی می شود.
مسئول سازمان مدیریت حمل و نقل همگانی شهرداری دلیجان خاطرنشان کرد: برای کاهش آلودگی هوا 92 دستگاه تاکسی و پنج دستگاه مینی بوس مسافربری درون شهری ساماندهی می شود به طوری که خودروهای مدل 82 تا 96 تجهیز و ناوگان فرسوده نیز نوسازی می شود.
وی از راه اندازی تاکسی ویژه گردشگری در دلیجان به منظور ارئه بهتر خدمات شهری به گردشگران نیز خبر داد.
موسوی اظهار کرد: دلیجان نخستین شهر در استان مرکزی است که خدمات تاکسی ویژه گردشگری راه اندازی کرده و خودروی گردشگری از نوع خودروی تمام اتوماتیک آریو است.
وی گفت: مهم‌ترین مسیرهای تردد این تاکسی‌ بناهای تاریخی شهر دلیجان و همچنین سایر مکانهای گردشگری کشور است.
غار نخجیر، آب انبارهای حاج مهدی نراقی، مسجد جامع نراق، بازار شمس السلطنه ،کاروانسرا و پل دودهک، قلعه و غار کهک و منطقه نمونه گردشگری جاسب و اردهال از جاذبه های تاریخی و طبیعی شهرستان دلیجان است.
شهرستان دلیجان در جنوب استان مرکزی با 50 هزار نفر جمعیت، 400 واحد صنعتی در چهار شهرک و ناحیه صنعتی دارد.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.