به گزارش ایرنا، اسماعیل تاج آباد عصر دوشنبه در نشست صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک افزود: در سفر پارسال رئیس جمهوری به استان مرکزی مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی 700 هکتار از اراضی سیبک را در راستای کاهش آلودگی هوا برای درختکاری در اختیار شهرداری قرار دهد، اما این مهم هنوز محقق نشده است.
وی بیان کرد: معاون اجرایی رئیس جمهور نیز بر این موضوع تاکید کرده اند و استاندار مرکزی نیز موارد لازم را به اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر اراک ابلاغ کرده است.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک ادامه داد: در 2 سال گذشته شهرداری اراک به دلیل نبود فضای خالی، در افزایش سرانه فضای سبز و درختکاری توفیقات مناسبی نداشته است.
تاج آباد در بخش دیگری از سخنانش گفت: برخی از طرح های عمرانی اراک از جمله تقاطع شریعتی و تقاطع غیر همسطح شهید کاوه نبیری به دلایل مختلفی به کندی پیش می رود که لازم است برای سرعت بخشیدن به اجرای طرح ها تدابیر لازم اندیشیده شود.
در نشست صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک تفریغ بودجه سال 95 سازمان تاکسیرانی از حیث درآمد و هزینه با اعتباری به ارزش هشت میلیارد و 401 میلیون و 897 هزار ریال مصوب شد.
تفریغ بودجه سال 94 باشگاه فرهنگی ورزشی شهردازی اراک از حیث درآمد و هزینه بالغ بر 55 میلیارد و 964 میلیون و 734 هزار ریال در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مصوبه شورای اسلامی را دریافت نکرد.
کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این شهر 520 هزار نفررجمعیت زندگی می کند.
3005/3075/ خبرنگار: معصومه صفری*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.