به گزارش ایرنا، رئیس بهزیستی دلیجان در جریان بهره برداری از این طرح ها به ایرنا گفت: این طرح ها را شامل کلینیک مددکاری اجتماعی٬ یک باب مهد کودک٬ سالن چند منظوره و اجتماعات مرکز نگهداری معلولان و یک کارگاه تولیدی تابلوی برق صنعتی است.
رضا رحیمی افزود: برای بهره برداری از این طرح ها، در مجموع چهار میلیارد و 300 میلیون ریال سرمایه گذاری شده که از این میزان 150 میلیون ریال با استفاده از تسهیلات و مابقی توسط بخش خصوصی و خیرین تامین شده است.
وی اظهارکرد: کلینیک مددکاری اجتماعی با زیربنای 100 متر برای اجرای فعالیت های مددکاری درحوزه اجتماعی و زنان سرپرست خانوار احداث شده که در این کلینیک یک روانشناس و یک مددکاراجتماعی خدمات مشاوره ای ارائه می دهند.
وی بیان کرد: مهدکودک نیز با زیر بنای 300 مترمربع با سه کلاس آموزشی و سه فضای مخصوص بازی کودکان بنا شده که با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال چهار نفر نیز فراهم شده است.
رحیمی ادامه داد: سالن چند منظوره خیر ساز مرکز نگهداری معلولان سلمان با زیر بنای یک هزار و 500 مترمربع احداث و کارگاه تولید تابلوی برق صنعتی با رویکرد توانمند سازی مددجویان ایجاد شده است.
بیش از 2 هزار مددجو از خدمات بهزیستی شهرستان دلیجان بهره مند هستند.
استان مرکزی بیش از 65 هزار توانجو را تحت پوشش خدمات حمایتی خود دارد.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.