حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرخمین افزود: مردم از رئیس جمهور انتظار دارند در کابینه جدید افراد متعهد، متخصص و کاردان را به کار گیرد.
وی ادامه داد: با کابینه جدید و به کارگیری افراد انقلابی، دلسوز، لایق و مجرب، کشور به پیشرفت در عرصه داخلی و خارجی دست می یابد و تنگناها رفع می شود.
امام جمعه خمین افزود: نظام اسلامی تصمیم بر پذیرش برجام گرفت وبی شک بر عهد خود پایبند است اما مصوبات مغایر با روح برجام در آمریکا، نشان داد که این کشور به هیچ پیمانی پایبند نیست.
خطیب جمعه خمین به شیوع وبا در یمن نیز اشاره کرد و افزود: وضعیت کودکان یمنی بسیار نابسامان و تبدیل به فاجعه شده است.
وی در سخنان دیگر خود به سالروز پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت از سوی ایران اشاره کرد و گفت: پذیرش این قطعنامه به فرموده امام خمینی جام زهر بود اما با پذیرش این قطعنامه و پایان جنگ، کشور در مسیر سازندگی و پیشرفت قرار گرفت.
حجت الاسلام حسینی بیان کرد: اینک جمهوری اسلامی ایران به کشوری قدرتمند و تاثیرگذار در منطقه تبدیل شده است.
خطیب جمعه خمین اظهار کرد: امنیت، قدرت، استقلال و اتحاد ملت ایران و پیشرفت در همه زمینه های اقتصادی، هسته ای، نظامی و هوافضا در سایه اتحاد و همدلی و تبعیت از ولایت فقیه حاصل شده است.
وی در سخنان دیگر خود به پیروزی موصل نیز اشاره کرد و گفت: پیروزی موصل پیروزی جبهه مقاومت است چرا که داعش دست نشانده آمریکا است .
وی گفت: پیروزی موصل یعنی پیروزی سوریه، لبنان، ایران و همه کشورهایی که به بشریت خدمت می کنند.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 105 هزار نفر جمعیت دارد که نماز جمعه در 2 شهر آن برگزار می شود.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.