به گزارش ایرنا، در بیست و هشتمین مسابقات سراسری دانش اموزان در رشته تنیس روی میز تیم مازندران مقام دوم و تیم های خوزستان و البرز مشترک مقام های سوم را به خود اختصاص دادند.
دربخش انفرادی بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور، ملیکا باشت باوی از خوزستان و فائزه نصیرایی از مازندران به ترتیب مقام های اول و دوم و فاطمه سادات کیایی از البرز و دینا فرمانی از اصفهان به صورت مشترک مقام سوم مسابقات را کسب کردند.
در بخش دو نفره، فائزه نصیرایی از مازندران و دینا فرمانی از اصفهان قهرمان این مسابقات شدند و طهورا ولی پور پاشا از مازندران و فاطمه سادات کیایی از البرز مقام دوم ، فاطمه مجدلکزا از خراسان رضوی، ملیکا خرمی از خوزستان و فاطیما زرگر و ملیکا باشت باوی از خوزستان مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.
مسابقات بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور در رشته های تنیس روی میز، بدمینتون و شطرنج از 16 تیر ماه در شهر خمین، آغاز و در حال اجرا است.
در این مسابقات یک هزار و 625 دانش آموز ورزشکار، مربی و سرپرست، داور و عوامل اجرایی در قالب 164 تیم ورزشی در دوره های تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم حضور دارند.
نفرات برتر این مسابقات به مسابقات جهانی و آسیایی اعزام می شوند.
استان مرکزی از سال 1369 تاکنون، میزبان 11 سری از مسابقات ورزشی و برنامه های ملی در حوزه تربیت بدنی در سطوح مختلف دانش آموزی و فرهنگیان بوده است.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند*** حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.