به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری روز یکشنبه در آیین معارفه فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان گفت: همراهی مردم با نیروی انتظامی برای تامین امنیت جامعه و جلوگیری ازبی نظمی و بی قانونی لازم است و این سرمایه سترگ باید روز به روز افزایش یابد.
وی، رضایت مندی مردم را مهمترین ثروت و دارایی نیروی انتظامی برای برقراری امنیت در جامعه دانست و تاکید کرد : پیشگیری از جرائم ضرورتی اجتناب ناپذیر برای جامعه است که نهادهای آموزشی، فرهنگی، مردم نهاد و پلیس هر کدام در آن نقش محوری دارند.
امام جمعه آشتیان مردم را بازوی توانمند نیروی انتظامی برای برقراری امنیت اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی، مردم را در کارها و ماموریت های خود همراه می کند، زیرا اگر آنان با پلیس همراه باشند، امنیت و آرامش در جامعه محقق می شود.
حجت الاسلام نیشابوری افزود: امنیت حاکم بر کشور امروز مرهون تلاش بی وقفه عوامل انتظامی و نظامی است و در میان التهاب خاورمیانه کشور ایران سطح بالایی از امنیت را دارد.
وی اظهار کرد:افزایش اعتماد و جلب مشارکت های مردمی به پلیس سرحوله برنامه های مدون نیروی انتظامی است و استفاده از ظرفیت و قابلیت مردمی در این بخش امنیت امری لازم وضروری است.
امام جمعه آشتیان گفت: پلیس باید مردم را برای حفاظت از اموال خود حساس کند و با معرفی شیوه های مقابله با جرم آمار بزهکاری را کاهش دهد.
حجت الاسلام نیشابوری افزود: تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی و تامین امنیت مردم در تمام طول سال به ویژه تعطیلات و مناسبت ها نشاند دهنده انجام خدمت، اضافه بر وظیفه است.
در این آیین سرهنگ محمدعلی گودرزی به عنوان فرمانده انتظامی آشتیان معرفی و از زحمات سرهنگ قاعد رحمت که بازنشسته شد، تقدیر به عمل آمد.
شهرستان آشتیان با جمعیت بیش از 17 هزار نفر در 95 کیلومتری اراک واقع شده است.
6991/6013/خبرنگار: معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.